همه اخبار و مقاله ها

مسافران کنکورد 74 دقیقه تمام در خورشیدگرفتگی ماندند!

ده ها میلیون نفر در سراسر آمریکای شمالی و مکزیک روز دوشنبه 8 آوریل با عبور ماه از میان زمین و خورشید و مسدود شدن موقت نور خورشید، یکی از نادرترین پدیده های طبیعی را تجربه کردند.

23 فروردین 1403

ماجرای ساخت Celeste؛ بازی امیدبخش افسردگان

داستان ساختِ Celeste، با تجربه شخصی یکی از سازندگان بازی در مواجهه با احساسات اضطراب و استرس گره خورده بود، اما قبل از آن که سلست به بازی کاملی که امروزه می بینیم تبدیل بشود، ابتدا به عنوان پروژه ای کوچک و تفریحی بین دو رفیق شروع شد.

29 اسفند 1402

اتصال مستقیم اینترنت به مغز انسان

یک دانشجوی موسسه فناوری ماساچوست (MIT) دستگاهی ساخته که به انسان اجازه می دهد با استفاده از فکر با ماشین ها ارتباط برقرار کند.

13 اسفند 1402

یکی از آن 999 یادگاری شاه عباس!

کاروانسرای زین الدین از شاهکارهای معماری دوره صفویه و تنها بنای مدور ایرانی در مسیر جاده ابریشم (در بخش مرکزی مهریز و در فاصله 50 کیلومتری شهر یزد) واقع شده است.

1 اسفند 1402

وزیر میراث فرهنگی کشور نتیجه بازی ایران و قطر را پیش بینی کرد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، وزیر میراث فرهنگی کشور نتیجه بازی ایران و قطر را پیش بینی کرد.

18 بهمن 1402

هوش مصنوعی سری گلکسی S24 فقط تا سرانجام 2025 رایگان خواهد بود

شب گذشته که گوشی های سری گلکسی S24 معرفی شدند، مشخص شد که سامسونگ توجه زیادی به قابلیت های هوش مصنوعی این گوشی ها نشان داده است.

28 دی 1402

معرفی گوشی مالی تازه سامسونگ ، عکس

دیجیاتو نوشت: سامسونگ موبایلی را در وب سایت خود معرفی نموده است که ظاهراً با نام گلکسی M44 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

20 آبان 1402

گردشگران روس بدون ویزا وارد ایران شدند ، مازندران مقصد نخست گردشگران روس بود

خبرنگاران: نخستین گروه از گردشگران روسیه بدون احتیاج به ویزا عصر امروز وارد ایران شدند و بدین ترتیب توافقنامه لغو ویزا که پیشتر از سوی روسیه برای گردشگرانی که هفته گذشته به آن کشور سفر کردند اجرایی شده بود، عصر امروزتوسط ایران اجرا شد. با این سفر دیگر...

26 مهر 1402

مشارکت کمپین دیجی کالا مهر برای تامین نوشت افزار 1500 کودک در منطقه ها کم برخوردار

هر سال همزمان با بازگشایی مدارس، دیجی کالا مهر در راستای مسئولیت اجتماعی خود، طرح نیکوکاری لبخندی که تو دلیلشی را برگزار می نماید. این کمپین در طرح بازگشت به مدرسه برای تامین اقلام مورد احتیاج بچه ها مستعدی که در منطقه ها کم برخوردار زندگی می نمایند،...

22 شهریور 1402

آینده ای تمام دیجیتال برای گیمرهای کنسولی خبر بدی است

بیشتر کنسول ها دارای درایو هستند و شما می توانید بازی های فیزیکی را برای آنها بخرید اما امروزه بازی های دیجیتال به حالت رایج و نرمال تبدیل شده اند. این مسئله می تواند برای بازیکنان کنسول ها دردسرساز گردد ولی شاید راه هایی برای اجتناب از این آینده وجود...

6 شهریور 1402

ربات ها دست تکان می دهند

هشتمین کنفرانس جهانی ربات ها در پکن، بی شباهت به پارک وحشت نیست. مخصوصا در غرفه هایی که روبات های انسان نما در حال تکان دادن دست و سرشان هستند یا در جایی که سرهای جدا شده آدم ها روی دیوار نصب شده است و این سرها پلک می زنند و اجزای صورتشان را حرکت می دهند.

31 مرداد 1402

درمان سرطان با فناوری نانو ممکن می گردد؟، عکس

ایرنا نوشت: محققان نشان دادند که با آر ان ای (RNA) درمانی(روشی که ترکیبات درون نانوذرات لیپیدی قرار داده می شوند)، می توان سرطان را کنترل کرد. آنها که این روش درمانی را روی موش ها آزمایش کردند، در حال برنامه ریزی برای کارآزمایی بالینی روی انسان هستند.

17 مرداد 1402

آنالیز قیمت پارکت لمینت معمولی با پارکت لمینت ضد آب و ضد خش

قیمت پارکت لمینت می تواند معین کننده انتخاب نهایی شما در خرید این کالا شما باشد. پارکت ها به عنوان محبوب ترین کفپوش ها شناخته می شوند. این محبوبیت به علت مزیت های آن یعنی داشتن ایمن بالا و بعلاوه بهره مندی از ویژگی عایق گرما و صدا است. با این حال هنگام خرید...

9 مرداد 1402

اجاره کیوسک های مطبوعاتی و عرضه گل معین شد ، از 500 هزار تومان تا...

همزمان با یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اجاره بهای کیوسک های عرضه گل و مطبوعات در سطح شهر تهران مشخص شد.

27 تیر 1402

الماس سیاه سوغات پرسپولیس و استقلال برای فولاد

باشگاه فولاد بزودی از مهاجم سابق سرخابی رونمایی می نماید.

17 تیر 1402

تخریب آیفون به وسیله گوگل

گجت نیوز نوشت: بعضی از هواداران آیفون های اپل، اپل گوشی های خود را برترین، بی نقص ترین و فوق العاده ترین اتفاق در دنیای تکنولوژی می دانند اما حالا تبلیغ تازه پیکسل گوگل این جا است تا آیفون بازها را عصبانی تر از همواره کند!

2 تیر 1402

برق 20 اداره پر مصرف دیگر مرکز قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطع برق 20 اداره پرمصرف مرکز در روز جاری (دوشنبه 22 خردادماه اطلاع داد و گفت: مصرف برق همه ادارات شهر تهران به صورت لحظه ای و برخط رصد می گردد.

25 خرداد 1402

پست مشکوک اینستاگرامی قائدی: به امید ملاقات

مهدی قایدی با انتشار پستی در اینستاگرام، از طرفداران استقلال خداحافظی کرد.

18 خرداد 1402

ریویرای آلبانی مقصدی ایدئال برای ساحل گردی مقرون به صرفه

اگر در پی آن هستید تا سفر بعدی خودتان را به یک مقصد ساحلی برنامه ریزی کنید، پس سفر به ریویرای آلبانی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. سفر به اینجا نه تنها می تواند لذت بخش و دلنشین باشد بلکه می تواند ارزان نیز باشد. کشور آلبانی هنوز جای خودش را در مسیرهای...

7 خرداد 1402

موارد دندانپزشکی اورژانسی و راهکارهای جلوگیری از آسیب های دندان

دندانپزشکی اورژانسی مسئله مهمی است که در بیشتر مواقع باید با حساسیت به آن توجه نمود. آسیب هایی که به دندان ها و حتی لثه ها وارد می شوند، می توانند بسیار جدی باشند. به این علت که آنها ممکن است منجر به بروز آسیب های بیشتری در دهان گردند. از این رو ضروری است...

26 اردیبهشت 1402
تعداد: (937)