همایشها و نمایشگاه ها

ماجرای ساخت Celeste؛ بازی امیدبخش افسردگان

داستان ساختِ Celeste، با تجربه شخصی یکی از سازندگان بازی در مواجهه با احساسات اضطراب و استرس گره خورده بود، اما قبل از آن که سلست به بازی کاملی که امروزه می بینیم تبدیل بشود، ابتدا به عنوان پروژه ای کوچک و تفریحی بین دو رفیق شروع شد.

29 اسفند 1402

وزیر میراث فرهنگی کشور نتیجه بازی ایران و قطر را پیش بینی کرد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، وزیر میراث فرهنگی کشور نتیجه بازی ایران و قطر را پیش بینی کرد.

18 بهمن 1402

ربات ها دست تکان می دهند

هشتمین کنفرانس جهانی ربات ها در پکن، بی شباهت به پارک وحشت نیست. مخصوصا در غرفه هایی که روبات های انسان نما در حال تکان دادن دست و سرشان هستند یا در جایی که سرهای جدا شده آدم ها روی دیوار نصب شده است و این سرها پلک می زنند و اجزای صورتشان را حرکت می دهند.

31 مرداد 1402

هتل مدینه الرضا؛ یکی از بزرگ ترین هتل های پنج ستاره مشهد

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر مرکز معنوی و مذهبی ایران است و همیشه به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می...

15 فروردین 1402

انواع صندلی اداری با کیفیت و قیمت مناسب در سیلا

صندلی یکی از پرکاربردترین تجهیزات در هر صنف و زمینه ای می باشد ولی دارای استانداردهایی است که رعایت آن ها به کیفیت صندلی یاری می نماید. صندلی های اداری بیشتر در مراکز اداری و سازمان ها کاربرد دارد و اغلب کارکنان و ارباب رجوع از این صندلی ها استفاده می...

18 آبان 1401

خودرو45 پلتفرم مطمئن خرید و فروش خودرو کارکرده

روند خرید و فروش خودرو به سرعت در حال تغییر است و کاربران بیشتری به پلتفرم های آنلاین روی می آورند تا بتوانند با صرف زمان کمتر مراحل خرید یا فروش ماشین را انجام دهند. در این میان، خرید و فروش خودرو کارکرده به وسیله وب سایت خودرو 45 می تواند تجربه ای ساده،...

30 مهر 1401

تسهیل سفر با فناوری اطلاعات، در پی فراهم کردن زیرساخت های اینترنت هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات هم سفر را تسهیل می نماید و هم می تواند موجب افزایش فروش صنایع دستی و اشتغال زایی گردد.

9 مهر 1401

اختلاف ساعت ایران با کشورهای مختلف

اختلاف ساعت ایران با کشورهای مختلف یکی از مسائلی است که برای سفر کردن باید به آن توجه داشته باشید. مسائلی مانند اختلاف ساعت بین کشورها و حتی شهرها جزو عوامل تاثیر گذار در زمان پروازها و قیمت بلیط هواپیما می باشد، پس چشم پوشی از آن می تواند گاهی به ضرر...

12 شهریور 1401

برپایی نمایشگاه دستاورد های دولت در مهریز

نمایشگاه دستاورد های دولت با عنوان آوای خدمت در سالن بزرگ چند منظوره مهریز افتتاح شد.

5 شهریور 1401

درخشش زوج ایرانی در ناسا

دکتر کامک عبادی به همراه همسرش، مهندس آرام حمیدی، زوج جوان ایرانی هستند که در آزمایشگاه پیشرانش جت (JPL) ناسا مشغول فعالیت هستند.

1 شهریور 1401

نمایشگاه فجر فناوری در مصلای اردبیل برگزار می گردد

نمایشگاه فجر فناوری به همت پارک علم و فناوری اردبیل و با هدف نمایش محصولات مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان از 18 تا 22 بهمن برگزار می گردد.

22 تیر 1401

تفاهم نامه ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری برای بچه ها در کشور

با هدف ایجاد و راه اندازی خانه های خلاقیت و نوآوری، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و ستاد فناوری نرم و توسعه خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

17 تیر 1401

نمایشگاه نقاشی کرونا، دشمن مشترک در حمایت از بچه ها محک

تهران (پانا) - پانزدهمین نمایشگاه و دومین نمایشگاه نقاشی آنلاین هنرجویان کودک و نوجوان تارا بهبهانی از 19 تا 26 فروردین در حمایت از بچه ها مبتلا به سرطان برگزار می گردد.

24 خرداد 1401

کاهش سهم کتاب در سبد خانوار، زیر سایه گرانی

این مطلب بخشی از ویژه نامه بهار 1401 اتاق ایران آنلاین با عنوان اقتصاد ایران در سال 1400 و چشم انداز سال 1401 است که به بررسی شرایط 40 شاخص اقتصادی و پیش بینی آنها در سال پیش رو می پردازد.میانه قیمت کتاب نسبت به 5 سال پیش، تقریباً سه برابر شده و تورم فزاینده و...

14 خرداد 1401

کاخ سفید: تحریم های روسیه ربطی به هدف مشترک در مذاکرات وین ندارد

سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری با اشاره به این که مذاکرات وین پیش رفت زیادی داشته است، موضوع تضمین دهی آمریکا به روسیه در زمینه تاثیر تحریم های مسکو بر همکاری اش با ایران را موضوعی بی ربط به مذاکرات وین تلقی کرده و آن را رد کرد.

31 اردیبهشت 1401

سفر 3 روزه به توکیو؛ شهر رویایی شکوفه های گیلاس

توکیو شهر شکوفه های گیلاس، شهر متمدن و باستانی ژاپن است که هر گردشگری را مجذوب خود می کند؛ با برنامه سفری 3 روزه قدم در دل این شهر رویایی خواهیم گذاشت.

29 اردیبهشت 1401

موزه پرادو ، جامع ترین مجموعه نقاشی اسپانیایی در دنیا

موزه پرادو موزه هنر در مادرید، غنی ترین و جامع ترین مجموعه نقاشی اسپانیایی دنیا و بعلاوه شاهکارهای دیگر مکاتب نقاشی اروپا، به ویژه هنرهای ایتالیایی و فلاندی است.

18 اردیبهشت 1401

گیمینگ هاب سامسونگ؛ فراگیرترین تجربه بازی در تلویزیون

اخیراً شاهد معرفی تلویزیون های نسل نو سامسونگ در رویداد CES 2022 بودیم که ویژگی هایی جذابی همچون ریموت کنترل های قابل شارژ از طریق امواج وای فای، پنل های نو با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز و امکان خرید و نمایش NFT ها را به همراه داشتند. در کنار این ویژگی ها،...

30 فروردین 1401

از پربازدیدترین موزه های دنیا بیشتر بدانید

مگر می گردد به شهرهای بزرگ دنیا سفر کرد و از موزه های دیدنی آنها بهره نبرد.موزه ها مرکز نمادها، آثار هنری، مجموعه های نایاب، آثار باستانی و …. مواردی از این دست می شوند که بسیاری از آن ها وابسته به اعصار و قرون هستند. در مجموع موزه ها عمدتا در مکان هایی...

20 فروردین 1401

جنرال موتورز نسخه الکتریکی شورلت اکوئناکس و بلیزر را معرفی کرد

شورلت در نمایشگاه CES 2022 از نسخه الکتریکی خودروهای کراس اوور اکوئناکس و بلیزر خود رونمایی کرد. شورلت یک خودرو الکتریکی دیگری به نام سیلورادو هم معرفی نموده است. برای اولین در تاریخ خودروهای شورلت، شاهد معرفی یک بلیزر برقی هستیم.

24 بهمن 1400
تعداد: (48)