جنرال موتورز نسخه الکتریکی شورلت اکوئناکس و بلیزر را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، شورلت در نمایشگاه CES 2022 از نسخه الکتریکی خودروهای کراس اوور اکوئناکس و بلیزر خود رونمایی کرد. شورلت یک خودرو الکتریکی دیگری به نام سیلورادو هم معرفی نموده است. برای اولین در تاریخ خودروهای شورلت، شاهد معرفی یک بلیزر برقی هستیم.

جنرال موتورز نسخه الکتریکی شورلت اکوئناکس و بلیزر را معرفی کرد

هر دو کراس اوور برقی اکوئناکس و بلیزر همچون دیگر محصولات برقی که شورلت معرفی نموده؛ مبتنی بر پلتفرم الکتریکی ماژولار اولتیوم ساخته شدند و در سال 2023 به عنوان مدل 2024 روانه بازار می شوند.

شورلت در نمایشگاه CES به انتشار چند تصویر از خودروی اکوئناکس بسنده نموده و هیچ تصویری هم از بلیزر برقی آینده خود منتشر نکرد. براساس این تصاویر، شورلت اکوئناکس یک کراس اوور شیک و اسپرت است که ارتفاعی کمی از سطح زمین دارد؛ در داخل کابین، نمایشگر بزرگی در وسط داشبورد نصب شده است؛ صفحه آمپر دیجیتالی چسبیده به نمایشگر داشبورد و پشت فرمان است و از نظر طراحی کاملا با مدل بنزینی کنونی اکوئناکس تفاوت دارد.

شورلت اطلاعات فنی زیادی از این خودروی الکتریکی خود منتشر ننموده است ولی انتظار داریم با هر بار شارژ کامل باتری ها، بتوان 400 الی 480 کیلومتر طی کرد. باتری در کف شاسی خودرو قرار می گیرد و یک ساختار نو و مدرن در میان خودروهای الکتریکی دارد. بعضی سایت ها برآورد کردند این خودرو با موتور Ultium Drive الکتریکی 180 کیلو وات و قدرت 241 اسب بخار روی محورهای جلو عرضه گردد.

کراس اوورهای برقی اکوئناکس و بلیزر به خودروهای الکتریکی کنونی شورلت شامل بولت و بولت EUV، جی ام سی هامر EV و کادیلاک لیریک افزوده می شوند و پس از آن ها نیز شاهد سه خودروی الکتریکی شورلت سیلورادو و جی ام سی سی یرا الکتریکی و کادیلاک سلستیک هستیم تا مجموعا استراتژی بازار شورلت را تشکیل دهند.

شورلت می گوید اکوئناکس الکتریکی یک کراس اوور ارزان با قیمتی حدود 30 هزار دلار است. اگر این ادعای شورلت حقیقت داشته باشد؛ باید گفت این کراس اوور از فورد موستانگ مک ایی و فولکس واگن ID.4 ارزان تر و یکی از در دسترس ترین کراس اوورهای برقی بازار است. شورلت گفته این خودروها در پاییز سال 2023 برای فروش معمولی و ناوگانی عرضه می شوند. دو تیپ محبوب LT و RS محصولات شورلت نیز در این خودروها تکرار می گردد.

منبع: یک پزشک

به "جنرال موتورز نسخه الکتریکی شورلت اکوئناکس و بلیزر را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنرال موتورز نسخه الکتریکی شورلت اکوئناکس و بلیزر را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید