انواع صندلی اداری با کیفیت و قیمت مناسب در سیلا

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، صندلی یکی از پرکاربردترین تجهیزات در هر صنف و زمینه ای می باشد ولی دارای استانداردهایی است که رعایت آن ها به کیفیت صندلی یاری می نماید. صندلی های اداری بیشتر در مراکز اداری و سازمان ها کاربرد دارد و اغلب کارکنان و ارباب رجوع از این صندلی ها استفاده می نمایند.

انواع صندلی اداری با کیفیت و قیمت مناسب در سیلا

سالم بودن و دارا بودن استانداردهای تعریف شده، از اولین نکاتی است که باید توجه کرد. صندلی های اداری باید کیفیت بالایی داشته باشند، چراکه کارکنان مدت زمان زیادی از صندلی برای نشستن استفاده می نمایند و ساختار صندلی باید به گونه ای باشد که منجر به آسیب رسانی به جسم نگردد.

یک صندلی استاندارد اداری بهتر است ارتفاع مناسبی داشته باشد و برای رویه صندلی از جنس با کیفیتی استفاده شده باشد. صندلی اداری حتما باید دارای پشتی استاندارد باشد تا به ستون فقرات فرد فشاری وارد نگردد و طول صندلی باید متناسب باشد.

هنگام خرید صندلی اداری بهتر است صندلی ای را انتخاب کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد و هر فردی بتواند بر اساس قد خود، ارتفاع صندلی را تنظیم کند تا راحت تر باشد. معمولا صندلی هایی که نشیمنگاه گودی دارند به مرور زمان خسته نماینده می شوند و به ران ها فشار وارد می نمایند. به همین علت صندلی ای را انتخاب کنید که سطح نسبتا صافی داشته باشد.

سعی کنید هنگام خرید صندلی اداری به کیفیت و استانداردهای رعایت شده هنگام طراحی صندلی دقت داشته باشید و به خاطر هزینه کمتر از خریدن صندلی بی کیفیت خودداری کنید. چرا که در طولانی مدت به علت آسیب هایی که به جسم وارد می گردد باید هزینه های بیشتری بابت استفاده از صندلی غیر استاندارد پرداخت کنید.

خرید صندلی کنفرانسی با برترین قیمت

هنگام ورود به یک اتاق کنفرانس یا سالن کنفرانس اولین چیزی که نظر مخاطب را جلب می نماید، تجهیزات اتاق کنفرانس می باشد و یکی از این تجهیزات، صندلی است. اگر سالن کنفرانس دارای طراحی مدرنی باشد باید از صندلی هایی استفاده گردد که ضمن داشتن راحتی، طراحی مدرن و امروزی داشته باشند.

در نتیجه هنگام خرید صندلی کنفرانسی علاوه بر کیفیت صندلی، باید به طراحی آن اهمیت دهید و صندلی را انتخاب کنید که متناسب با دکوراسیون سالن یا اتاق کنفرانس تان باشد.

طبق استانداردهای تعریف شده برترین زاویه برای نشستن بر روی صندلی، زاویه 110 درجه است و در این زاویه کمترین فشار به کمر وارد می گردد و ستون فقرات در مناسب ترین حالت هستند. بنابراین به زاویه صندلی خریداری شده دقت کنید و در نظر داشته باشید که صندلی های کنفرانس بهتر است دارای پشت سری باشند تا افراد مجبور نشوند گردن خود را خم نمایند. بعلاوه از خریداری صندلی هایی با ارتفاع بسیار زیاد خودداری کنید زیرا منجربه آویزان ماندن پاها می گردد و خستگی پا را در پی دارد. یک صندلی استاندارد و با کیفیت باید با حرکت مفاصل اصلی بدن، یعنی کمر، زانو و مچ پا مطابق باشد.

ویژگی های برترین صندلی کامپیوتر

خرید صندلی کامپیوتر استاندارد یکی از نیازهای امروز جوامع بشری می باشد. به علت پیشرفت تکنولوژی و کاربرد بیشتری کامپیوتر در زندگی روزمره، باید صندلی کامپیوتر دارای استانداردهایی باشد که منجر به آسیب به سلامتی نگردد. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به ستون فقرات و ناحیه تحتانی کمر باید یک صندلی کامپیوتر استاندارد را بخرید.

بعلاوه یک صندلی کامپیوتر استاندارد باید از لحاظ طراحی ظاهر، شیک باشد و کیفیت محصول آن بسیار مهم است. مواد اولیه ای که برای فراوری صندلی مورد استفاده قرار می گیرند باید از برترین کیفیت برخوردار باشند.

به علت اینکه بسیاری از مشاغل آنلاین شده اند و استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ به طرز چشمگیری افزایش یافته است، دقت داشته باشید که صندلی را بخرید که قابل تنظیم ارتفاع داشته باشد و از نشیمنگاه راحتی برخوردار باشد.

بعلاوه بهتر است صندلی را انتخاب کنید که جنس روکش خوبی داشته باشد. بهتر است جنس رویه صندلی کامپیوتری به گونه ای باشد که منجر به تعریق نگردد و ضمن داشتن جنس عالی از توانایی جذب رطوبت برخوردار باشد. اگر هم هواداران صندلی های رویه چرمی هستید بهتر است صندلی را انتخاب کنید که دارای شیارهایی برای عبور جریان هوا باشد و از تعریق جلوگیری کند.

کارخانه سیلا با هدف فراوری و عرضه انواع مبلمان و صندلی، تمرکز بر تغییر رفتار مصرف نماینده به سمت محصولات خاص دارد. خرید محصولات سیلا، تجربه ای کاملا مدرن از مفهوم، کیفیت، ابتکار و نوآوری می باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "انواع صندلی اداری با کیفیت و قیمت مناسب در سیلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع صندلی اداری با کیفیت و قیمت مناسب در سیلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید