معرفی گوشی مالی تازه سامسونگ ، عکس

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، دیجیاتو نوشت: سامسونگ موبایلی را در وب سایت خود معرفی نموده است که ظاهراً با نام گلکسی M44 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

معرفی گوشی مالی تازه سامسونگ ، عکس

سامسونگ گوشی تازهی به نام گلکسی Jump 3 را در وب سایت کره ای خود معرفی نموده است که ظاهراً با نام گلکسی M44 5G روانه بازار جهانی می گردد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 888 بهره می برد که کوالکام آن را در سال 2020 به عنوان تراشه پرچمدار خود معرفی کرد.

گلکسی Jump 3 که در وب سایت کره ای سامسونگ معرفی شده است، از شماره مدل M446KZKAKTC بهره می برد که نام M44 در آن قابل مشاهده است. در تصاویر این گوشی همان طراحی آشنای میان رده های سامسونگ را می بینیم. یک ناچ قطره ای در بالای صفحه میزبان دوربین سلفی است و در عقب نیز سه لنز دوربین دیده می گردد.

مشخصات گوشی گلکسی M44

گلکسی M44 نمایشگر LCD با میزان 6.58 اینچی با رزولوشن 2408 در 1080 پیکسلی دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می نماید. این گوشی در قاب عقب از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد که در کنار آن دو سنسور 2 مگاپیکسلی هم تعبیه شده است. موبایل سامسونگ در جلو از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی استفاده می نماید.

گلکسی ام 44 انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی می گیرد. ابعاد این دستگاه 167.7 در 78 در 9.1 میلی متر و وزن آن 216 گرم است. همان طور که گفتیم، قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 888 است که هشت هسته با فرکانس های مختلف 2.84، 2.4 و 1.8 گیگاهرتزی دارد.

  • عایدی 7.5 میلیارد تومانی کارمند 20 ساله با روزی یک ساعت کار!

  • صحبت با هوش مصنوعی تازه یوتیوب درباره آنچه دیدن می کنید!

  • درخت کریسمس کیهانی/ شاهکار تازه جیمز وب/ عکس

  • هولناک ترین پرنده تاریخ/ هیولایی که نامش هم ترسناک است/ عکس

این دستگاه درمجموع بسیار شبیه به گلکسی A34 به نظر می رسد و باید ببینیم از نظر قیمت چه تفاوتی با این گوشی خواهد داشت، چرا که هنوز دکمه ای برای خرید این محصول در وب سایت سامسونگ دیده نمی گردد و قیمتی برای این دستگاه ثبت نشده است.

تنها سؤال مهم این است که آیا گلکسی M44 در همه بازارها با چیپست اسنپدراگون 888 عرضه می گردد یا در بعضی بازارها با چیپست اگزینوس به بازار می آید؟ باید منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیم سامسونگ در این زمینه چه خواهد بود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "معرفی گوشی مالی تازه سامسونگ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گوشی مالی تازه سامسونگ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید