سینما

ماجرای ساخت Celeste؛ بازی امیدبخش افسردگان

داستان ساختِ Celeste، با تجربه شخصی یکی از سازندگان بازی در مواجهه با احساسات اضطراب و استرس گره خورده بود، اما قبل از آن که سلست به بازی کاملی که امروزه می بینیم تبدیل بشود، ابتدا به عنوان پروژه ای کوچک و تفریحی بین دو رفیق شروع شد.

29 اسفند 1402

ربات ها دست تکان می دهند

هشتمین کنفرانس جهانی ربات ها در پکن، بی شباهت به پارک وحشت نیست. مخصوصا در غرفه هایی که روبات های انسان نما در حال تکان دادن دست و سرشان هستند یا در جایی که سرهای جدا شده آدم ها روی دیوار نصب شده است و این سرها پلک می زنند و اجزای صورتشان را حرکت می دهند.

31 مرداد 1402

تخریب آیفون به وسیله گوگل

گجت نیوز نوشت: بعضی از هواداران آیفون های اپل، اپل گوشی های خود را برترین، بی نقص ترین و فوق العاده ترین اتفاق در دنیای تکنولوژی می دانند اما حالا تبلیغ تازه پیکسل گوگل این جا است تا آیفون بازها را عصبانی تر از همواره کند!

2 تیر 1402

ویدئوی شگفت انگیز از رکوردشکنی موشک کاغذی بویینگ

یورونیوز فارسی نوشت: مهندسان شاغل در شرکت هواپیمایی بوئینگ توانستند با طراحی و ساخت یک موشک کاغذی رکورد جهانی طی مسافت به وسیله آن را بشکنند.

28 فروردین 1402

آواز در باران ، جین کلی، استنلی دانن، شاهکار در باران

پنجمین شماره دوره نو مجله سینمایی موسسه خبرنگاران 24 با موضوع 100 فیلم ماندگار تاریخ سینما منتشر شده در این شماره استثنایی به سردبیری سعید مروتی 100 فیلم از میان همه لیست ها به وسیله 10 منتقد ارزشیابی شده. در روزهای تعطیل نوروزی مجموعه ای از میان این معرفی...

1 فروردین 1402

داستان ملکه لتیزیا؛ خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

ماجرای زندگی ملکه لتیزیا که از خانواده ای معمولی به دربار پادشاهی اسپانیا راه یافت، به یک قصه پریان امروزی شبیه به آنچه در کتاب های داستان خوانده ایم، می ماند و البته ثابت می نماید عشق گاهی اتفاقات غیر قابل پیش بینی ای را رقم می زند.

16 اسفند 1401

معلم مازندرانی به علت پخش موسیقی اخراج شد؛ مدرسه هم لغو امتیاز می گردد!

ایرنا نوشت: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در پی پخش آهنگ مبتذل به وسیله معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.

27 بهمن 1401

بخش آخرین سریال فرخ نژاد ، از سقوط رونمایی شد

سریالسقوط پس از رایزنی های فراوان به خاطر حواشی ایجاد شده به وسیله بازیگر نقش اول آن، بدون تبلیغات و انتشار خبر بارگذاری شده همانطور که در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و در زمان فراوری آن هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد

21 دی 1401

این بازیگر مشهور چگونه برای به دست آوردن دلِ عشق اش جنگید؟

این همان اتفاقی است که برای متیو مک کانهی و همسرش کامیلا آلوز اتفاق افتاده است، زوجی که داستان عاشقانه زیبای آن ها با رد چندین باره مک کانهی از سوی آلوز شروع شد.

10 دی 1401

فینال و نیمه نهایی جام جهانی 2022 در سینماها پخش می گردد؟ ، فروش 600 میلیونی ایران ، آمریکا شیرین بود

بعد از فروش خوب بازی ایران و آمریکا در سینماهای کشور، این احتمال می رود که بار دیگر دو بازی مهم نیمه نهایی و فینال جام جهانی قطر 2022 در سینماهای کشور اکران گردد.

14 آذر 1401

راز جسدهایی عجیب که زبانشان از جنس طلاست ، عکس

کشف اجسادی باستانی که در دهانشان زبانی از جنس طلا دارند، پرسش های بسیاری را در فکر باستان شناسان برانگیخته است.

10 آذر 1401

تازه ترین رویدادهای جشنواره نمایش عروسکی از زبان هادی حجازی فر ، حمایت بیشتر از آثار شهرستان ها

دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک با اعلام خبر افزایش 40 درصدی متقاضیان حضور در جشنواره امسال نسبت به دوره گذشته، جزییات مراحل انتخاب آثار را تشریح کرد.

20 مرداد 1401

مریم سعادت در نقشی بسیار متفاوت

فیلمبرداری فیلم کوتاه شپش ساخته پریسا شمس با بازی مریم سعادت سرانجام یافت.

9 مرداد 1401

رمان نو ورنر هرتزوگ، دنیای گرگ و میش، داستان سرباز ژاپنی جنگ جهانی دوم را روایت می نماید که از تسلیم شدن خودداری نموده بود

ژاپن در 15 آگوست 1945 شکست در جنگ جهانی دوم پذیرفت. اما بعضی از سربازان ژاپنی از تسلیم شدن خودداری کردند و هر کدام به روش خود برای دهه ها به جنگیدن ادامه دادند. مشهورترین آن ها ستوان اونودا هیرو بود که در فیلیپین برای انجام حملات چریکی پنهان شد - ابتدا با چند...

26 تیر 1401

معرفی اپلیکیشن InShot؛ ویرایش حرفه ای ویدیو و تصاویر

همان طور که می دانید اپلیکیشن های بسیار زیادی برای ویرایش ویدیوها و تصاویر برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید پیشرفته اند ولی در این میان اپلیکیشن InShot یکی از برترین و پر کاربردترین ابزار برای ویرایش تصاویر و خصوصا ویدیو به شمار میرود.

20 تیر 1401

تفاهم نامه ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری برای بچه ها در کشور

با هدف ایجاد و راه اندازی خانه های خلاقیت و نوآوری، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و ستاد فناوری نرم و توسعه خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

17 تیر 1401

با این اپلیکیشن ها در سفرتان عایدی کسب کنید

با حمل چمدان بیشتر و فروش عکسهای سفر عایدی داشته باشیداگر دوست دارید به سفر بروید اما از هزینه های زیاد آن می ترسید، می توانید با استفاده از اپ هایی که به شما یاری می نمایند تا در هرجایی که هستید پول درآورید، سفر کنید. این اپ ها شما را ثروتمند نمی نمایند...

14 تیر 1401

خبرنگاران برترین اپلیکیشن خرید آنلاین سال 1400 مایکت شد

مایکت، فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی ایرانی امروز طی نشستی خبری برای انتخاب برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال، خبرنگاران را به عنوان برترین اپلیکیشن خرید آنلاین سال 1400 پلتفرم خود معرفی کرد.

22 خرداد 1401

همه چیز درباره طراحی سه بعدی دکوراسیون و به کار گیری آن

در تمام جهان یکی از مهم ترین قسمت های ساخت و ساز منازل مسکونی، طراحی و دکوراسیون فضای داخلی منزل هست که در واقع زیرمجموعه نقشه کشی و معماری نیز به شمار میرود. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، مهندس معمار با توجه به عوامل زیبایی شناختی و بر اساس ضوابط ساخت...

17 خرداد 1401

پوستر اعتراضی فیلم قدغن رونمایی شد

تهران (پانا) - تازه ترین پوستر فیلم سینمایی قدغن محصول پارسا فیلم رونمایی شد.

6 خرداد 1401
تعداد: (63)