با این اپلیکیشن ها در سفرتان عایدی کسب کنید

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، با حمل چمدان بیشتر و فروش عکسهای سفر عایدی داشته باشید

اگر دوست دارید به سفر بروید اما از هزینه های زیاد آن می ترسید، می توانید با استفاده از اپ هایی که به شما یاری می نمایند تا در هرجایی که هستید پول درآورید، سفر کنید. این اپ ها شما را ثروتمند نمی نمایند اما اگر در سفر هستید به خصوص در جایی مقرون به صرفه می توانید پول وعده غذاییتان را با استفاده از آنها درآورید. در اینجا 5 اپ را به شما معرفی می کنیم که به شما یاری می نمایند تا در سفر عایدی داشته باشید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

با این اپلیکیشن ها در سفرتان عایدی کسب کنید

تعداد سفرهای انجام شده در سال 2015 در آمریکا 658 میلیون است. به بیان دیگر، سالانه 2 میلیون بابت سفر هزینه می کنیم. از این جهت بیشتر شاغلین ترجیح می دهند به سفر نروند و پولشان را در جای دیگری خرج نمایند. طبق گفته Travelex survey در سال 2016 به طور میانگین برای هر سفر 2448 دلار هزینه شده که برای بیشتر افراد پول زیادی است.

1.Foap

با این اپ شما می توانید از طریق عکس های که در سفر می گیرید عایدی کسب کنید. اپلیکیشن Foap به شما یاری می نماید تا عکس هایتان را به شرکت های بزرگ مانند Heineken ،Visit Sweden Garnier که از این عکس ها در فروشگا های دیجیتال خود استفاده می نمایند بفروشید.

می توانید عکس ها را مستقیما از گوشی آپلود کنید و هرگاه که یک کمپانی عکس شما را خرید 5 دلار پول دریافت کنید. برترین قسمت این اپ این است که می توانید یک عکس را به هر تعداد کمپانی که می خواهید بفروشید و هر بار 5 دلار عایدی داشته باشید.

بعلاوه این اپ دارای قسمت میشن (Missions) است که درخواست کمپانی ها برای عکس های مخصوص در این قسمت قرار گرفته است. اگر شما برنده میشن درخواستی باشید 100 دلار عایدی خواهید داشت.

2. Roadie

در یک سفر زمینی هستید؟ رودی (Roadie) در ازای حمل وسیله در آمریکا به شما پول پرداخت می نماید.

برای جابه جایی های محلی شما می توانید از 8 تا 50 دلار پول بگیرید اما در مسافت های طولانی و برای اشیا بزرگ می توانید تا 650 دلار عایدی داشته باشید.

3. Airmule

این اپلیکیشن هم مانند رودی است، با این تفاوت که مخصوص سفرهای هوایی است. اگر احیانا فضای خالی در چمدان خود داشتید، می توانید آن را با وسایلی که باید جابه جا گردد پر کنید. یا اصلا یک چمدان مخصوص برای وسایل فرستنده با خود ببرید.

به عنوان یک جابه جا نماینده شما 80 درصد حق الزحمه ارسال نماینده را دریافت می کنید که برای بیشتر از 5 پوند 40 دلار و به ازای هر پوند اضافه، 6 دلار دیگر دریافت می کنید. در حال حاضر این سرویس فقط بین مسیرهای آمریکا، انگلیس و چین قابل دسترسی است.

4. Swagbucks Watch

فرقی ندارد که شما چگونه سفر می کنید، انتظار کشیدن بخشی از سفر است. به جای ساعت ها وقت گذراندن در برنامه های اجتماعی کمی عایدی کسب کنید.

یکی از راه های عایدی در سفر استفاده از Swagbucks Watch است که از طریق این اپ می توانید از طریق دیدنی تریلر فیلم ها یا دیگر فیلم های کوتاه مانند دستور عمل پخت غذا، فشن و حتی سفر امتیاز بگیرید.

شما برای هر 6 ویدیویی که دیدن می کنید 2 امتیاز می گیرید. امتیاز افراد فعال سایت 50 تا 100 امتیاز در روز است. هر وقت که امتیاز شما بالا رفت می توانید امتیاز خود را با کارت های هدیه تعویض کنید. مثلا کارت هدیه نقدی 5 دلاری آمازون 500 امتیاز یا 25 دلار کارت هدیه پی پال (PayPal) به 2500 امتیاز نیاز دارد.

5. Field Agent

این اپ در آمریکا، کانادا، انگلیس، رومانی، آفریقای جنوبی و استرالیا در دسترس است و شما را به کمپانی هایی که به نیازمند محقق بازار هستند وصل می نماید. این اپ از طریق سرویس مکان یابی، منطقه اطراف شما را آنالیز می نماید و برای کارهای سریع و سبکی مانند پیدا کردن قیمت در مغازه ها 2 تا 12 دلار پرداخت می نماید.

منبع: الی گشت

به "با این اپلیکیشن ها در سفرتان عایدی کسب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن ها در سفرتان عایدی کسب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید