معرفی اپلیکیشن InShot؛ ویرایش حرفه ای ویدیو و تصاویر

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، همان طور که می دانید اپلیکیشن های بسیار زیادی برای ویرایش ویدیوها و تصاویر برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید پیشرفته اند ولی در این میان اپلیکیشن InShot یکی از برترین و پر کاربردترین ابزار برای ویرایش تصاویر و خصوصا ویدیو به شمار میرود.

معرفی اپلیکیشن InShot؛ ویرایش حرفه ای ویدیو و تصاویر

اپلیکیشن InShot با توجه به اینکه پرطرفدارترین برنامه در زمینه ویرایش است، امتیاز 4.8 در گوگل پلی و امتیاز 4.9 را در اپ استور به خود اختصاص داده که امتیاز بسیار بالایی محسوب می گردد. یکی از نقاط مثبت اپلیکیشنInShot این است که رابط کاربری بسیار آسان و روانی دارد و از همین جهت شما قادر خواهید بود به راحتی از ابزارها و قابلیت های کم نظیر آن بهره مند شوید.

تقریبا می توان گفت هر تغییری را که مد نظرتان باشد می توانید با این برنامه روی ویدیوهای خود اعمال کنید. قابلیت های اپلیکیشن InShot بسیار متنوع و فراوان هستند؛ اما از برجسته ترین آن ها می توان به اضافه کردن موسیقی به ویدیو، جلوه های ویژه، متن و شکلک، برش، قاب های زیبا و متنوع، کند کردن ویدیو (Slow Motion) و بعلاوه سریع کردن ویدیو (Fast)، ساخت کلاژ و محو کردن پس زمینه اشاره نمود.

وقتی وارد اپلیکیشن InShot می شوید با سه بخش مجزا روبرو خواهید شد. بخش ویدیو، عکس و کلاژ. در بخش ویدیو، ویژگی های خوبی که در ابتدا احتمالا نظر شما را به خود جلب کند، کوتاه کردن، برش ویدیوها و ادغام کردن چند ویدیو و یا عکس با یکدیگر است. در قسمت فیلتر نیز شما به سه بخش مجزا دسترسی خواهید داشت؛ جلوه های ویژه در بخش افکت (Effect)، فیلترهای متنوع و زیبا در بخش فیلتر و در بخش آخر هم Adjust.

در بخش Adjust، قادر خواهید بود روشنایی (Lightness)، کنتراست (Contrast)، رنگ عکس (Color)، وضوح (Sharpen) و موارد بسیار دیگر را به دلخواه خود تغییر دهید. پنج دسته افکت وجود دارند و هر دسته دارای تعدادی افکت دیگر برای انتخاب است. ابتدا یک افکت را روی یک بخش از ویدیوی خود اعمال می کنید؛ سپس می توانید از نوار لغزنده در پایین بهره ببرید تا جلوه را به سمت چپ یا راست بکشید و به طور اتوماتیک آن را در بخش های اضافی اعمال کنید.

یکی از ویژگی های خوب و مثبت اپلیکیشن ،InShotکه یک اپلیکیشن ویرایش گر و فیلم ساز قدرتمند به شمار میرود، این است که کاربران قادر خواهند بود تصاویر و حتی ویدیوهای خود را با ابعاد مد نظر در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. علاوه بر موارد فوق، اپلیکیشن InShot، دارای بخشی مجزا برای اضافه کردن موسیقی به ویدیوی شماست. مثلا قادر خواهید بود هر بخشی از موسیقی مورد نظر خود را به ویدیوی تان اضافه کنید. بعلاوه می توانید در قسمت ضبط صدا در همان بخش، صدای خود را ضبط کنید و به ویدیو اضافه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این اپلیکیشن، استیکرهای آن است. تعداد زیادی استیکر و گیف هم وجود دارند که می توانید آن ها را در بدون دردسر و بسیار سریع به ویدیوهای خود اضافه و آن ها را مجذوب کننده تر کنید. در قسمت متن (Text)، می توانید متن دلخواه یا مثلا زیرنویس را به ویدیو اضافه کنید و رنگ یا فونت اش را نیز تغییر دهید. بعلاوه می توانید فونت های نو اضافه و بخرید که در نسخه رایگان دسترسی به بعضی از آن ها وجود ندارد.

با توجه به استفاده یک ساله ای که از این اپلیکیشن داشته ام به جرئت می توانم بگویم که InShot یکی از برترین اپلیکیشن ها در زمینه ویرایش است و تقریبا شما را از هر گونه برنامه دیگر برای ویرایش بی احتیاج می سازد. یک نقطه ضعف که می توان به آن اشاره نمود شاید این باشد که نمی توان با این اپلیکیشن به صورت درون برنامه ای عکس گرفت و یا ویدیو ضبط کرد که خیلی هم مهم به نظر نمی رسد.

اگر شما هم از InShot استفاده نموده اید، حتما نظرتان را در خصوص آن برایمان بنویسید. در غیر این صورت حتما توصیه می کنیم که این اپلیکیشن را در گوشی موبایل خود داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن InShot؛ ویرایش حرفه ای ویدیو و تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن InShot؛ ویرایش حرفه ای ویدیو و تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید