هوش مصنوعی

هوش مصنوعی سری گلکسی S24 فقط تا سرانجام 2025 رایگان خواهد بود

شب گذشته که گوشی های سری گلکسی S24 معرفی شدند، مشخص شد که سامسونگ توجه زیادی به قابلیت های هوش مصنوعی این گوشی ها نشان داده است.

28 دی 1402

معرفی گوشی مالی تازه سامسونگ ، عکس

دیجیاتو نوشت: سامسونگ موبایلی را در وب سایت خود معرفی نموده است که ظاهراً با نام گلکسی M44 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

20 آبان 1402

تخریب آیفون به وسیله گوگل

گجت نیوز نوشت: بعضی از هواداران آیفون های اپل، اپل گوشی های خود را برترین، بی نقص ترین و فوق العاده ترین اتفاق در دنیای تکنولوژی می دانند اما حالا تبلیغ تازه پیکسل گوگل این جا است تا آیفون بازها را عصبانی تر از همواره کند!

2 تیر 1402

نسخه نو ChatGPT منتشر شد؛ هوش مصنوعی حالا ترانه می نویسد!

شرکت اوپن ای آی، آخرین نسخه چت روبات هوش مصنوعی بسیار محبوب ChatGPT خود را با نام GPT-4 منتشر نموده است.

26 اسفند 1401

تسهیل سفر با فناوری اطلاعات، در پی فراهم کردن زیرساخت های اینترنت هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات هم سفر را تسهیل می نماید و هم می تواند موجب افزایش فروش صنایع دستی و اشتغال زایی گردد.

9 مهر 1401

شاسی بلند نو بنز؛ سرعت صفر تا صد فقط در 6.2 ثانیه

مرسدس بنز پس از رونمایی سدان نو سری C، شاسی بلند سری GLC مدل 2023 را هم معرفی نموده است تا از آنچه قرار است در سال نو میلادی به بازار عرضه گردد، تصویر بهتری داشته باشیم. بنز شاسی بلند نو، یک خودروی ترکیبی است که از یک پیشرانه 4 سیلندر توربو با قدرت 258 اسب بخار...

21 شهریور 1401

درخشش زوج ایرانی در ناسا

دکتر کامک عبادی به همراه همسرش، مهندس آرام حمیدی، زوج جوان ایرانی هستند که در آزمایشگاه پیشرانش جت (JPL) ناسا مشغول فعالیت هستند.

1 شهریور 1401

تفاهم نامه ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری برای بچه ها در کشور

با هدف ایجاد و راه اندازی خانه های خلاقیت و نوآوری، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و ستاد فناوری نرم و توسعه خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

17 تیر 1401

تصاویری از تبلت اندرویدی پیکسل منتشر شد

این طور که به نظر می رسد گوگل می خواهد امسال از یک تبلت اندرویدی با برند پیکسل رونمایی کند که سال قبل پتنت آن ثبت و امروز هم تصاویری بر اساس آن پتنت منتشر شد.

5 اردیبهشت 1401

گیمینگ هاب سامسونگ؛ فراگیرترین تجربه بازی در تلویزیون

اخیراً شاهد معرفی تلویزیون های نسل نو سامسونگ در رویداد CES 2022 بودیم که ویژگی هایی جذابی همچون ریموت کنترل های قابل شارژ از طریق امواج وای فای، پنل های نو با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز و امکان خرید و نمایش NFT ها را به همراه داشتند. در کنار این ویژگی ها،...

30 فروردین 1401

اولین نتایج بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 1 منتشر شد

کوالکام مدتی قبل از چیپست پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی کرد که در بسیاری از پرچم داران اندرویدی 2022 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حالا به لطف انتشار اولین نتایج بنچمارک اجرا شده روی گوشی مجهز به این تراشه، می توانیم عملکرد آن را با نسل های قبلی و تراشه...

9 اسفند 1400

پالایش اخبار جعلی کرونا با هوش مصنوعی، موتورهای جستجو هم اخبار غیرواقعی را حذف می کنند

فناوری هوش مصنوعی به دانشمندان کمک می کند تا آلودگی های اطلاعاتی را در مدت زمانی بسیار کوتاه پیدا کنند.

2 شهریور 1400