پروتکل های ایمنی از کرونا در دندانپزشکی ابلاغ شد، مطب های دندانپزشکی به عنوان مرکز انتقال کرونا شناخته شده است

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، در ارتباط با شرایط بازگشایی مطب های دندانپزشکی بعد از فروکش بحران کرونا در کشور، توضیحاتی ارائه داد.

پروتکل های ایمنی از کرونا در دندانپزشکی ابلاغ شد، مطب های دندانپزشکی به عنوان مرکز انتقال کرونا شناخته شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی وبلاگ نرم افزار سریر، بهزاد هوشمند، روز سه شنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس از محل ستاد وزارت بهداشت برگزار گشت، در ارتباط با شرایط بازگشایی مطب های دندانپزشکی و نحوه فعالیت این مراکز، توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به اهمیت مراقبت و پیشگیری از ابتلاء به کرونا، از مطب های دندانپزشکی به عنوان یکی از مراکز انتقال ویروس کرونا نام برد و گفت: خدمات اورژانسی دندانپزشکی در ایام کرونا در کلینیک های دانشگاهی و دولتی فعال بود.

هوشمند ادامه داد: در ارتباط با دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور دستورالعملی جهت بازگشایی تدوین شده تا به محض دستور رسمی شروع به کار از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ و عملیاتی خواهد شد و در این راستا با توافق به عمل آمده مقرر گشت اقلام حفاظت شخصی مورد نیاز از طریق اداره کل تجهیزات و دانشگاه های علوم پزشکی در اختیار دانشکده ها قرار گیرد.

دبیر کمیته مشورتی تخصصی دندانپزشکی ستاد کرونا، گفت: بنا به پیشنهاد کمیته مشورتی ستاد کرونا، دندانپزشکی جزو حرف پرخطر در اپیدمی کرونا طبقه بندی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پروتکل های ایمنی از کرونا در دندانپزشکی ابلاغ شد، مطب های دندانپزشکی به عنوان مرکز انتقال کرونا شناخته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل های ایمنی از کرونا در دندانپزشکی ابلاغ شد، مطب های دندانپزشکی به عنوان مرکز انتقال کرونا شناخته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید