عکس ، انتقال میرحسین موسوی به یک مرکز درمانی در تهران ، بیماری موسوی حاکی از معاشرت زیاد اوست ، موسوی فقط از کنشگری در فضای مجازی منع شده است

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، یک منبع مطلع درمانی در تبادل نظر با خبرنگار ایرنا از انتقال میرحسین موسوی به یکی از مراکز درمانی تهران از بعدازظهر روز جاری (آدینه 12 اسفندماه) اطلاع داد.

عکس ، انتقال میرحسین موسوی به یک مرکز درمانی در تهران ، بیماری موسوی حاکی از معاشرت زیاد اوست ، موسوی فقط از کنشگری در فضای مجازی منع شده است

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، ایرنا نوشت: این منبع مطلع اضافه کرد: میرحسین موسوی به علت بروز بعضی علائم از جمله بی حالی و تب، بعد از ظهر آدینه به یکی از مراکز درمانی منتقل شده و تشخیص اولیه نیز ابتلای وی به ویروس فصلی آنفولانزا است.

این منبع درمانی تاکید نمود که مهمترین عامل انتقال ویروس آنفولانزا در این فصل بی دقتی و عدم رعایت اصول بهداشتی در معاشرت زیاد با افراد مختلف است.

چندی پیش بعضی منابع خبری از اعمال محدودیت ها برای میرحسین موسوی خبر داده بودند اما آنالیز حاکی از آن است که محدودیتی در معاشرت وی با افراد ایجاد نشده ولی موسوی از کنشگری در فضای مجازی منع شده است.

در هفته های گذشته انتشار تصویری از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حال تحویل گرفتن غذا از یک پیک بیرون بر غذا نیز در رسانه ها خبرساز شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، انتقال میرحسین موسوی به یک مرکز درمانی در تهران ، بیماری موسوی حاکی از معاشرت زیاد اوست ، موسوی فقط از کنشگری در فضای مجازی منع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، انتقال میرحسین موسوی به یک مرکز درمانی در تهران ، بیماری موسوی حاکی از معاشرت زیاد اوست ، موسوی فقط از کنشگری در فضای مجازی منع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید