تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بسکتبال ایران و ترکیه امضا می گردد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، سعید ارمغانی در ملاقات با دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد نحوه همکاری های بیشتر فدراسیون های دو کشور گفتگو کرد .

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بسکتبال ایران و ترکیه امضا می گردد

سعید ارمغانی در ملاقات با دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد دانش افزایی مربیان بسکتبال و نحوه همکاری های بیشتر فدراسیون های دو کشور گفتگو کردند .

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران به همراه دکتر بهلولی عضو کمیته پزشکی فدراسیون و مهران آتشی از اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال با سرهان انتالیالی دبیر فدراسیون بسکتبال ترکیه در مورد دانش افزایی داوران مربیان بسکتبال ، برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی و باشگاهی،همکاری در رده های سنی پایه و نحوه همکاری های بیشتر فدراسیون های دو کشور گفتگو کردند .

در این ملاقات، پیراهن تیم ملی بسکتبال ترکیه به سعید ارمغانی اهدا شد. بعلاوه هدایایی به رسم یادبود از سوی دو طرف اهدا شد .

قرار است جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان نیز در آینده نزدیک در سفر به ترکیه با راهنمایی ترک اوغلو رئیس فدراسیون بسکتبال این کشور ملاقات و تفاهم نامه همکاری امضا کند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان با تلفیقی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و ایران نوین دو بازی تدارکاتی را با ژاپن پیش رو دارد .

پرواز تیم ملی از تهران به استانبول و سپس به ژاپن خواهد بود و بر همین اساس و در فرصت توقف در ترکیه ، تیم ملی بسکتبال کشورمان یک جلسه تمرینی را سپری کرد و سرمربی تیم ملی هم با دبیر فدراسیون بسکتبال ملاقات و گفتگو کرد.

وبلاگ نرم افزار سریر ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بسکتبال ایران و ترکیه امضا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بسکتبال ایران و ترکیه امضا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید