شرط فدراسیون بسکتبال برای حضور تیم ها در قرعه کشی لیگ بانوان

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، تالین طهماسیان در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان روز سه شنبه در محل سالن اجتماعات فدراسیون برگزار می گردد بر لزوم عدم بدهی تیم ها و ارائه دو فیش مجزا توسط هر یک از آنها برای شرکت داده شدن در این قرعه کشی تاکید نمود.

شرط فدراسیون بسکتبال برای حضور تیم ها در قرعه کشی لیگ بانوان

وی با اشاره به جلسه هماهنگی که اول شهریورماه برگزار گردید، اعلام کرد: در آن جلسه 15 تیم برای حضور در فصل جدید مسابقات به صورت رسمی اعلام آمادگی کردند. تا به امروز هم هیچی تیمی از این حضور انصراف نداده است. بر همین اساس از نمایندگان تام الاختیار هر 15 تیم برای شرکت در جلسه قرعه کشی فردا دعوت رسمی شده است اما اینکه نام هر 15 تیم در قرعه کشی و گروه بندی مسابقات لحاظ گردد به اقدام مسئولان آنها در تسویه حساب و پرداخت بدهی ها بستگی دارد.

مسئول دپارتمان مسابقات فدراسیون بسکتبال توضیح داد: قرار بود تا 15 شهریورماه تیم ها نسبت به پرداخت بدهی سال گذشته اقدام نمایند و تا اول مهرماه هم ورودیه مسابقات را واریز نمایند. تا به امروز اما بعضی تیم ها این دو مهم را نادیده گرفته اند.

طهماسیان در تشریح شرایط تیم ها در خصوص پرداخت بدهی و ورودیه خود گفت: از مجموع 15 تیم متقاضی حضور در فصل جدید مسابقات، 8 تیم بابت بدهی سال گذشته تسویه حساب نموده اند، 2 تیم هم تازه وارد هستند و در واقع بدهی ندارند. 5 تیم اما بدهکارند و تا به امروز اقدامی برای تسویه آن انجام ندادند. در خصوص پرداخت ورودیه هم تا به امروز فقط سه تیم مبلغ 20 میلیون تومانی مصوب را پرداخت نموده اند، 12 تیم دیگر از این حیث به فدراسیون بدهکارند.

وی توضیح داد: با این حال دعوتنامه فدراسیون بسکتبال در خصوص جلسه قرعه کشی فردا و حضور در آن برای هر 15 تیم متقاضی حضور در مسابقات ارسال شد اما تنها تیم هایی وارد قرعه کشی می شوند و نام آنها هنگام گروه بندی لحاظ خواهد شد که دو فیش تسویه حساب بدهی و پرداخت ورودیه را در اختیار داشته باشند و آن را ارائه دهند در غیر این صورت از جدول کنار گذاشته می شوند.

مسئول دپارتمان داوران بانوان فدراسیون بسکتبال تاکید نمود: معین زمان های مقرر برای پرداخت بدهی و ورودیه به عنوان مصوبه مسابقات در اختیار نمایندگان تیم ها گذاشته شده بود و همه آنها هم این مصوبه را امضا کردند. کاش تیم هایی که متقاضی شرکت در مسابقات هستند حداقل به مصوبه ای که امضای خودشان در آن است، احترام می گذاشتند.

طهماسیان با تاکید بر لزوم توجه به نظم در تمام مراحل برگزاری مسابقات بسکتبال بانوان یادآور شد: این سومین سالی است که در بسکتبال بانوان حضور دارم، همه می دانند طی دو سال گذشته حرف اولم برای تمام مسابقات و برنامه ها توجه به نظم کاری بوده است. خروجی هم این شد که همین سال گذشته بسکتبال به عنوان تنها رشته، مسابقات خود را تا فینال پیش برد و پرونده آن را با معین کردن صندلی تیم های اول تا چهارم بست.

وی ادامه داد: برای مسابقات سال جاری هم بارها بر نظم و توجه به زمان های مصوب برای تسویه حساب و پرداخت ورودیه تاکید شد. انتظار داریم روابط متقابلی میان فدراسیون و تیم ها باشد به خصوص سال جاری که شرایط نه فقط برای بسکتبال، بلکه برای همه رشته ها و کل جامعه سخت تر از همواره شده است. منِ مسئول تا حدی می توانم با تیم ها همکاری داشته باشم و کوتاه بیایم.

مسئول دپارتمان مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه تیم ها به هر قیمتی نباید وارد لیگ برتر شوند، اعلام کرد: لیگ برتر ویترین همه مسابقات و فعالیت های باشگاهی است. مربیان و دیگر افراد شرکت نماینده در این رقابت ها اسم و رسم دار هستند نه غیرفنی و ضعیف؛ بنابراین به رعایت نظم و اصول در این رقابت ها بیشتر تاکید داریم. با احترام به همه تیم ها و با وجود دعوتنامه ای که برای هر 15 تیم ارسال شده، تنها تیم هایی وارد قرعه کشی می شوند که بدهی اقتصادی نداشته باشند.

طهماسیان گفت: درست است که سال جاری به خاطر کرونا بازی ها به صورت نیمه متمرکز در تهران برگزار می گردد اما هزینه ها کم نیست به خصوص که برای برگزاری دیدارها باید سالن اجاره کنیم. از داوران تست کرونا بگیریم و 24 ساعت قبل از هر بازی آنها را وارد قرنطینه کنیم. اینها هزینه دارد و نمی توانیم برای همه آنها هم از فدراسیون یاری بگیریم. تیم ها باید این شرایط را درک نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرط فدراسیون بسکتبال برای حضور تیم ها در قرعه کشی لیگ بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط فدراسیون بسکتبال برای حضور تیم ها در قرعه کشی لیگ بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید