رونمایی از گوشی مالی ویوو Y21e

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، گوشی ارزان Vivo Y21e مجهز به تراشه Snapdragon 680، دوربین دوگانه در پنل پشتی و پشتیبانی از رم مجازی راه اندازی شد.

رونمایی از گوشی مالی ویوو Y21e

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، پس از چندین مرتبه افشای اطلاعات مربوط به گوشی Vivo Y21e، بالاخره این دستگاه در هند معرفی گردید. این گوشی هوشمند به عنوان یک گوشی مالی عرضه می گردد و دارای مشخصات برجسته ای مانند استفاده از تراشه Snapdragon 680، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از رم مجازی است.

نسخه اصلی گوشی Vivo Y21e که با تنها 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد در بازار هند به قیمت 12990 روپیه (تقریبا معادل 175 دلار آمریکا) به فروش می رسد. این گوشی هوشمند در رنگ های Midnight Blue و Diamond Glow موجود است و می توان آن را از وب سایت رسمی Vivo خریداری کرد. این دستگاه بعلاوه در فروشگاه های خرده فروشی مجاز در سراسر هند در دسترس خواهد بود.

گوشی Vivo Y21e دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی LCD با وضوح تصویر 1600 در 720 پیکسل است. در بالای نمایشگر یک بریدگی قطره ای قرار گرفته است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز و قابلیت محافظت از چشم است. با این قابلیت دستگاه، نور آبی را فیلتر می نماید تا چشم از تماشا صفحه نمایش کمتر آسیب ببیند.

این گوشی مجهز به سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی است. دوربین های این گوشی شامل یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می گردد. ماژول دوربین به صورت عمودی طراحی شده و یک فلش LED نیز در زیر سنسور ها موجود است. این گوشی در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دارد. دروبین های این گوشی دارای قابلیت های گوناگون مانند حالت زیبایی چهره، حالت پرتره و پشتیبانی از HDR است.

این دستگاه از پردازنده 6 نانومتری Qualcomm Snapdragon 680 به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید. گوشی Vivo Y21e بعلاوه از 0.5 گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می نماید. انرژی دستگاه به وسیله یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی تأمین می گردد. این دستگاه از دو سیم کارت و اتصال 4G پشتیبانی می نماید و دارای پورت USB Type-C و بلوتوث نسخه 5.0 است. برای تأمین امنیت نیز، دستگاه به اسکنر اثر انگشت در کناره و پشتیبانی از تشخیص چهره مجهز است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از گوشی مالی ویوو Y21e" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی مالی ویوو Y21e"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید