خبرنگاران برترین اپلیکیشن خرید آنلاین سال 1400 مایکت شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، مایکت، فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی ایرانی امروز طی نشستی خبری برای انتخاب برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال، خبرنگاران را به عنوان برترین اپلیکیشن خرید آنلاین سال 1400 پلتفرم خود معرفی کرد.

خبرنگاران برترین اپلیکیشن خرید آنلاین سال 1400 مایکت شد

رویداد جوایز مایکت چند سالی است که تحت عنوان یک رویداد درون برنامه ای و با مشارکت کاربران این پلتفرم برگزار می شود. اما سال جاری به غیر از این بخش، مایکت تصمیم گرفت که بخش جوایز خود را توسعه داده و برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال 1400 را در 14 رشته معرفی نموده و از سازندگان آن ها با اهدای تندیس تقدیر به عمل بیاورد.

مایکت در مرز 30 میلیونی شدن

در ابتدای این نشست خبری امیر گلخانی، مدیر روابط عمومی تیم مایکت ضمن اشاره به برخی آمار و ارقام این تیم در سال 1400 اعلام نمود که تعداد نصب های فعال مایکت به مرز 30 میلیون رسیده و این استور اندرویدی روزانه بیش از 4 میلیون بازدید را تجربه می نماید. هم چنین در حال حاضر بیش از 5000 عنوان فیلم و سریال روی سرویس ویدیویی (VoD) مایکت در دسترس هستند. در ضمن مایکت امروز 12 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و از 350 هزار برنامه و بازی پشتیبانی به عمل می آورد.

بعلاوه اعلام شد که در پی بزرگ تر شدن زیست بوم، مایکت در پی راه هایی برای توسعه سهم از مارکت و شناساندن بهتر توسعه دهندگان برتر خود می شود. به همین بهانه، این تیم تصمیم گرفت تا جوایز سالیانه خود را که هر سال به وسیله کاربران انتخاب می شد را از سال جاری به شکلی عمومی تر و با همراهی چند اتفاق تکمیلی برگزار کند.

برترین های سال 1400 از دیدگاه مایکت

به همین دلیل مایکت جشنواره ای به راه انداخته که از 23 اسفند شروع و تا 26 اسفند ادامه دارد و در جریان این رویداد، تمامی اپلیکیشن ها و بازی های برگزیده در هر دسته با بنرهای ویژه و آیکن های اختصاصی به کاربران نمایش داده می شوند.

برترین های سال جاری در 14 رشته انتخاب شده اند. در ادامه جدول برندگان جوایز سالیانه مایکت در سال 1400 که شامل اپلیکیشن ها، بازی ها و انتخاب های مردمی می شوند را مشاهده می کنید.

بزن بهادربرترین بازی از نظر صداگذاری
پسرخواندهبرترین بازی از نظر طراحی هنری
کلش اف زامبیبرترین بازی چند نفره
کوییز آو کینگزمحبوب ترین بازی ایرانی
گلمراد برترین خط داستانی
وبلاگ نرم افزار سریربرترین برنامه خرید آنلاین
طاقچهبرترین برنامه رشد فردی
لرنیتبرترین برنامه آموزش زبان انگلیسی
بلدمحبوب ترین مسیریاب ایرانی
دیجیتونبرترین برنامه تفریح برای بچه ها
نوبیتکسبرترین برنامه سرمایه گذاری دیجیتال
فیلیمومحبوب ترین برنامه پخش آنلاین فیلم و سریال
همراه کارتبرترین برنامه صنعت فین تک
شهربانوبرترین بازی سال از دیدگاه کاربران

شایان ذکر است که مایکت برای توسعه دهندگان رایگان است و ضمن ارائه مجموعه بزرگی از اپلیکیشن های گوگل پلی، سرویس پخش فیلم و سریال (VOD) اختصاصی خود را هم دارد که می توانید هم به صورت رایگان و هم با ترافیک نیم بها از آن بهره ببرید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "خبرنگاران برترین اپلیکیشن خرید آنلاین سال 1400 مایکت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برترین اپلیکیشن خرید آنلاین سال 1400 مایکت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید