مزایای سرویس استخدام خبرنگاران برای کارفرما و کارجو به همراه معرفی کامل پنل کارفرمایان

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، آیا در پی کار می گشت؟ به بنگاه های کاریابی بی اعتماد هستید؟ از نداشتن آشنا یا کسی که سفارش شما را به کارفرما کند، دلگیرید؟ شاید هم کارفرمایی باشید که در پی راهی معتبر برای پیدا کردن نیروی انسانی مطلوب می گردد… قدیم ها وقتی لا به لای صفحات روزنامه دور آگهی های استخدامی خط می کشیدیم، ساعت ها طول می کشید تا به تلفن هایی که احتمالا اشغال هم بودند زنگ بزنیم؛ اما امروز، سرویس های استخدام اینترنتی به ما یاری می نمایند تا به سریع ترین و آسان ترین شکل ممکن، شغل موردنظرمان را پیدا کنیم و استخدام شویم، یا کارجوی موردنیاز را بیابیم و استخدام کنیم. سرویس استخدام خبرنگاران یکی از معتبرترین گزینه ها برای استخدام و کاریابی به شیوه آنلاین است؛ آیا از مزایای استفاده از سرویس استخدام خبرنگاران اطلاع دارید؟

مزایای سرویس استخدام خبرنگاران برای کارفرما و کارجو به همراه معرفی کامل پنل کارفرمایان

چرا استفاده از سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر به نفع کارفرما و کارجو است؟

وبلاگ نرم افزار سریر شناخته شده ترین سایت درج آگهی و نیازمندی ها در ایران است که در بین کاربران ایرانی محبوبیت فراوانی دارد؛ اما چرا استفاده از سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر به نفع کارفرما و کارجو است؟

  • گذاشتن آگهی در وبلاگ نرم افزار سریر و مدیریت آن، بسیار سریع و آسان است.
  • آگهی گذاری در بخش استخدام وبلاگ نرم افزار سریر کاملا مستقیم و بدون حضور واسطه ها و دلالان انجام می گیرد.
  • استفاده از بخش استخدام وبلاگ نرم افزار سریر از لحاظ اقتصادی به صرفه است.
  • کارفرما و کارجو با استفاده از سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر می توانند براساس موقعیت جغرافیایی در پی نیروی کار و شغل مناسب بگردند.
  • تعداد زیاد کارفرمایان و کارجویان فعال در وبلاگ نرم افزار سریر، فرصت های جذب و استخدام فراوانی را ایجاد می نماید.
  • سایت وبلاگ نرم افزار سریر از لحاظ امنیت و فعالیت قانونی، تمام مجوزها و گواهی های لازم برای یک وب سایت معتبر را دارد.

چرا استفاده از بخش استخدام وبلاگ نرم افزار سریر به صرفه است؟

  • یکی از مزایای سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر مقرون به صرفه بودن آن است. کارفرمایان برای درج آگهی در بخش استخدام و کاریابی وبلاگ نرم افزار سریر فقط مبلغ 70 هزارتومان می پردازند. این 70 هزارتومان نه برای یک روز، بلکه برای 30 روز است! آگهی شما به مدت 30 روز در بخش استخدام و کاریابی شهر موردنظرتان قرار خواهد گرفت. این مبلغ را با درج آگهی در صفحه روزنامه برای یک روز با مخاطب اندک مقایسه کنید و ببینید که چقدر به صرفه است!
  • سایت وبلاگ نرم افزار سریر بسیار پرمخاطب است و بیش از 6 میلیون کارجوی فعال دارد؛ با توجه به برند وبلاگ نرم افزار سریر و بر اساس آخرین آمار وب سایت الکسا، سایت وبلاگ نرم افزار سریر در مقایسه با رقبایش بیشترین بازدید نماینده را به وسیله موتورهای جستجو دارد. پس احتمال پیدا کردن کار یا استخدام نیروی کار مناسب در آن بسیار زیاد است. به عبارت دیگر، قیمت مناسب آگهی استخدام وبلاگ نرم افزار سریر آن را به مطلوبترین گزینه برای کارفرمایان کسب وکارهای کوچک در سراسر کشور تبدیل می نماید و بعلاوه کارفرمایان بدون پرداخت هزینه های اضافی، به وسیله استخدام وبلاگ نرم افزار سریر به طیف گسترده ای از منابع انسانی بالقوه برای شرکت خود دسترسی پیدا می نمایند.

در ادامه، تجربه مجذوب کننده رستوران جو از استخدام با وبلاگ نرم افزار سریر را ببینید:

کارفرمایان چگونه از سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر استفاده می نمایند؟

کارفرما برای استخدام در وبلاگ نرم افزار سریر به وسیله وبلاگ نرم افزار سریر، دو امکان مهم دارد: درج آگهی و مدیریت آن

ثبت آگهی استخدام

کارفرما در وبلاگ نرم افزار سریر ثبت نام می نماید و سپس در دسته بندی استخدام، ضمن تکمیل اطلاعات مربوط به موقعیت شغلی، آگهی می گذارد. برای ثبت آگهی دو راه پیش رو دارید: ثبت آگهی شخصی و استفاده از پنل کارفرمایی

ثبت آگهی شخصی برای استخدام

برای ثبت آگهی شخصی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد اپلیکیشن وبلاگ نرم افزار سریر شوید و دکمه ثبت آگهی را بزنید.
  • دسته بندی استخدام و کاریابی را انتخاب کنید.
  • زیردسته موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • شهر موردنظرتان را انتخاب و اطلاعات موقعیت شغلی و شرایط همکاری را کامل کنید.
  • پس از خواندن شرایط استفاده بخش مربوط به پذیرش شرایط را تیک بزنید و آگهی را ارسال کنید.
  • اگر از تهران و در دسته بندی اداری و مدیریت ثبت آگهی نموده اید، می توانید قبل از ثبت نهایی، تیک قسمت درخواست همکاری فعال گردد را بزنید. این امکان به زودی برای سایر استان ها و دسته بندی ها هم فعال می گردد.

ثبت آگهی استخدام با استفاده از پنل ویژه کارفرمایان

پنل ویژه کارفرمایان در بخش آگهی استخدام وبلاگ نرم افزار سریر، امکان ویژه ای است که برای صاحبان کسب وکار در نظر گرفته شده است. برای آشنایی با پنل، مزایا و نحوه ثبت آگهی در آن، ویدیوی زیر را دیدن کنید:

https://divar.ir/daal/wp-content/uploads/2022/04/panel-karfarmayan-LQ.mp4

در پنل کارفرمایان وبلاگ نرم افزار سریر ثبت نام کنید

مدیریت آگهی ها با استفاده از پنل کارفرمایان

وبلاگ نرم افزار سریر برای کارفرمایان امکان مدیریت آگهی ها را به وسیله پنل ویژه کارفرما امکان پذیر نموده است؛ کارفرمایانی که در پی گرفتن سریع ترین نتیجه ممکن هستند، نباید از امکانات ویژه و مزایای سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر غافل شوند. پنل ویژه کارفرمایان مزایای فراوانی دارد:

  • مدیریت آگهی ها، به خصوص برای کارفرمایی که بیش از یک آگهی در وبلاگ نرم افزار سریر می گذارد، بسیار آسان خواهد بود و در نتیجه، فرایند جذب نیرو را سرعت می بخشد.
  • کارفرما می تواند با استفاده از تخفیف بسته های آگهی و نردبان،هزینه ها را مدیریت کند.
  • کارفرما می تواند آگهی های استخدامی را با برند کارفرمایی ثبت کند. سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر، برای هر برند صفحه ای اختصاصی ایجاد خواهد نمود که در آن اطلاعات کامل کسب وکار و تمامی آگهی های استخدام فعال برند مورد نظر ثبت خواهد شد. دریافت نشان مدارک تاییدشده و پروفایل کارفرمایی، با تاکید بر اعتبار کسب وکار، اعتماد کارجو را جلب و مقدار بازدید آگهی را بیشتر می نماید.
  • وبلاگ نرم افزار سریر امکان پشتیبانی و مشاوره VIP را برای کارفرمایان فراهم نموده است.
  • وبلاگ نرم افزار سریری امکانی به نام درخواست همکاری را برای کاربران بخش استخدام فعال نموده است که هم برای کارفرمایان و هم برای کارجویان، مزایای بسیاری دارد؛ از مزایای امکان درخواست همکاری برای کارفرمایان می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها، آسان تر شدن فرایند آنالیز رزومه ها و دریافت اطلاعات دقیق تر درباره سوابق کارجو اشاره نمود. جالب است بدانید برای استفاده از این امکان، کافی است اطلاعات خود را یکبار وارد فرم مخصوص کنید و مجبور نیستید برای فرستادن هر درخواست همکاری، مراحل را از اول طی کنید.

سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر برای کارجو چه مزایایی دارد؟

در بخش استخدام وبلاگ نرم افزار سریر، آگهی های مرتبط و دسته بندی شده بر اساس منطقه جغرافیایی و زمینه فعالیت در 12 گروه شغلی شامل اداری و مدیریت، سرایداری و نظافت، معماری، عمران و ساختمانی، خدمات فروشگاه و رستوران، رایانه و فناوری اطلاعات، اقتصادی و حسابداری و حقوقی، بازاریابی و فروش، صنعتی و فنی و مهندسی، آموزشی، حمل و نقل، درمانی و زیبایی و بهداشتی و هنری و رسانه مرتب شده اند که هر یک به زیردسته هایی تقسیم می گردد.

  • وجود دسته بندی های تعیین و کامل آگهی ها و جست و جوی پیشرفته، به کاربران امکان دسترسی راحت تر و سریع تر به آگهی ها را می دهد.
  • استفاده از سرویس استخدام وبلاگ نرم افزار سریر، برای کارجویان رایگان است.
  • کارفرماهای معتبر با نشان تایید کارفرما (مدارک تاییدشده) تعیین شده اند.
  • امکان درخواست همکاری در سرویس استخدام به صورت رایگان به کارجویان یاری می نماید تا بسیار سریع و آسان برای چندین موقعیت شغلی درخواست دهند و درگیر چت یا تماس گرفتن با کارفرمایان متعدد نشوند. بعلاوه اطلاعات دقیق ثبت شده از مهارت ها و سوابق کارجو در قسمت درخواست همکاری، شانس به دست آوردن شغل را افزایش می دهد.
جدیدترین آگهی های استخدام
منبع: بلاگ دیوار

به "مزایای سرویس استخدام خبرنگاران برای کارفرما و کارجو به همراه معرفی کامل پنل کارفرمایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای سرویس استخدام خبرنگاران برای کارفرما و کارجو به همراه معرفی کامل پنل کارفرمایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید