فراوری 30هزار محصول بهداشتی توسط هنرمندان صنایع دستی کرمان

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان از فراوری و توزیع بیش از 30هزار محصول بهداشتی توسط هنرمندان صنایع دستی استان در راستای مقابله با کووید 19 اطلاع داد.

فراوری 30هزار محصول بهداشتی توسط هنرمندان صنایع دستی کرمان

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی با اشاره به اینکه هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان کرمان از روزهای ابتدایی شیوع کووید 19 در محل کارگاه های صنایع دستی اقدام به دوخت 30هزار ماسک و لباس بیمارستانی نموده اند، اظهار کرد: از این تعداد قریب به 20هزار ماسک و مابقی لباس های بیمارستانی برای کادر درمانی بوده است.

او از اعمال 50درصد تخفیف اقامتگاه های بوم گردی استان کرمان به کارکنان درمانی کووید 19 در دوران پسا کرونا اطلاع داد و توضیح داد: استان کرمان دارای 330 اقامتگاه بوم گردی است که پس از مهار این بیماری میزبان گردشگران خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان به اجرای طرح راهنمای سلامت با همکاری شهرداری، علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان اشاره و اعلام نمود: در این طرح راهنمایان گردشگری به عنوان راهنمای سلامت شهروندی، آگاهی های لازم را در مورد رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مردم ارائه می نمایند.

منبع: میراث آریا

به "فراوری 30هزار محصول بهداشتی توسط هنرمندان صنایع دستی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 30هزار محصول بهداشتی توسط هنرمندان صنایع دستی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید