بازارچه دائمی صنایع دستی گنجعلی خان کرمان تعطیل شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بازارچه دائمی صنایع دستی کاروانسرای گنجعلی خان شهر کرمان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

بازارچه دائمی صنایع دستی گنجعلی خان کرمان تعطیل شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی با تأکید بر اینکه برگزاری هرگونه بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز 99 در سطح استان کرمان ممنوع است، اظهار کرد: این تصمیم باهدف رعایت دستورالعمل های مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذشده است و هرگونه فعالیتی برخلاف آن منجر به برخورد قانونی می گردد.

او بابیان اینکه تمامی مدیران ادارات میراث فرهنگی شهرستان های تابعه استان کرمان مکلف به کنترل و رعایت اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در مورد ویروس کرونا هستند، اضافه نمود: بازدید و نظارت مستمر بر تأسیسات گردشگری و رصد تخلفات احتمالی از دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت بهداشت و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در دستور کار بازرسان و ناظران اداره کل استان کرمان واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه هرگونه برنامه و فعالیت گروهی در مراکز تحت نظارت این اداره کل ممنوع است، اعلام کرد: در حال حاضر تمامی موزه ها، باغ موزه ها، و اماکن تاریخی و گردشگری استان کرمان تعطیل هستند.

اواز عدم فعالیت اقامتگاه های بوم گردی و خانه های مسافر استان کرمان اطلاع داد و اعلام کرد: پذیرش مسافر در مهمانسراها و خوابگاه های ادارات و نهادهای دولتی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منبع: میراث آریا

به "بازارچه دائمی صنایع دستی گنجعلی خان کرمان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه دائمی صنایع دستی گنجعلی خان کرمان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید