تغییر سبک زندگی باعث بروز ناهنجاری های بدنی زیادی شده است

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، خبرنگاران/لرستان عضو هیئت علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه لرستان می گوید: تغییر سبک زندگی باعث بروز ناهنجاری های بدنی زیادی شده است.

تغییر سبک زندگی باعث بروز ناهنجاری های بدنی زیادی شده است

مصطفی بهرامی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ نرم افزار سریر منطقه لرستان، تاکید نمود: در مدارس باید برای دانش آموزان دارای ناهنجاری های بدنی تمرینات و حرکات اصلاحی مناسب اجرا گردد.

وی ادامه داد: دبیران ورزش می توانند این دانش آموزان را شناسایی و سپس حرکات اصلاحی را برای آنان اجرا نمایند و آموزش بدهند.

بهرامی توضیح داد: در راستای اجرای این کار می توان برای دانش آموزان پرونده های بهداشتی تشکیل داد و اطلاعات آنان را ثبت کرد.

این دکترای تربیت بدنی تاکید نمود: اگر کلینیک های ورزشی اصلاحی و پایگاه های مناسب در آموزش و پرورش برای برطرف ناهنجاری های دانش آموزان دارای تغییر شکل راه اندازی گردد، خیلی گارگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه نقش خانواده ها در این بحث خیلی مهم است، توضیح داد: می توان با ارائه آموزش های مناسب به خانواده ها به وسیله رسانه های گروهی و همچنین آموزش های صحیح به دانش آموزان در برطرف و پیشگیری ناهنجاری های جسمانی اقدام کرد.

بهرامی تاکید نمود: تغییر سبک زندگی باعث بروز ناهنجاری های بدنی زیادی شده است و این موضوع در بین دانش آموزان بیشتر نمود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر سبک زندگی باعث بروز ناهنجاری های بدنی زیادی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سبک زندگی باعث بروز ناهنجاری های بدنی زیادی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید