برج فانتزی برترین نقش آفرینی آنلاین کلان موبایلی است (بازی موبایل هفته)

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده (MMORPG) یکی از پرطرفدارترین موارد در دنیای بازی های ویدئویی است. از عناوین مهم این سبک می توان به دنیای وارکرفت (World of Warcraft) و بیابان سیاه (Black Desert) اشاره نمود. ما شاهد عناوین کمی از این سبک در دنیای بازی های موبایل هستیم و به همین علت کمبود آن حس می گردد.

برج فانتزی برترین نقش آفرینی آنلاین کلان موبایلی است (بازی موبایل هفته)

به طور کلی عناوین نقش آفرینی آنلاین گسترده بسیار سنگین بوده و احتیاج به سخت افزار قدرتمند برای اجرا دارد. برای همین محدودیت سخت افزاری است که ما شاهد عناوین کمتری از این سبک در موبایل هستیم. حال رفته رفته پردازنده گوشی ها و دستگاه های همراه قوی تر شده و توانایی بیشتری در اجرای بازی ها دارند. اینجاست که شرکت های سازنده به فکر افتاده و سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده را وارد دنیای موبایل کردند. بازی برج فانتزی (Tower of Fantasy) در سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده بوده که برای دستگاه های همراه عرضه شده است.

معرفی بازی برج فانتزی

محیط بازی برج فانتزی به شکل آخرالزمانی و علمی تخیلی است. مانند بیشتر عناوین این سبک زمین نابود شده و انسان ها به سیاره ای دیگر مهاجرت نموده اند. نام این سیاره آیدا (Aida) است. بازیکنان وارد این دنیای بسیار گسترده شده و باید کوشش نمایند تا دشمنان خود را از بین ببرند. از طرفی مبارزات هم بسیار سریع و دقیق طراحی شده تا شما از آن ها لذت ببرید.

به علت اینکه برج فانتزی در سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده است، دنیای بازی با بازیکنان دیگر مشترک است. به همین علت شما می توانید با افراد دیگر ارتباط داشته و با دوستانتان از این بازی لذت ببرید. نکته اصلی اینجاست که برج فانتزی از عناصر انیمه ای هم استفاده می نماید. به همین علت شما با یک محیط جالب روبرو هستید. دنیای برج فانتزی بسیار دقیق طراحی شده و جزئیات بسیار زیادی دارد.

گشت و گذار در این بازی بسیار لذت بخش است. به علت اینکه به جست و جوی شما پاداش خواهد داد. دنیای آیدا پر از غولآخرها، مخروبه و گنجینه های مختلف است. همین طور اینکه داستان بسیاری از کرکترهای بازی در دنیای آن مخفی شده است. اگر شما می خواهید در آن درگیر شوید، بهتر است به دنیای بازی توجه کنید. در آیدا بازی های کوچک هم وجود دارند. با استفاده از آن ها شما می توانید امتیاز خود را بیشتر نموده و کرکتر خود را ارتقاء دهید.

برج فانتزی دارای اکشن بسیار زیادی است. به همین علت بهتر است شما این عنوان را با دوستان تجربه کنید. به طور کلی تجربه مبارزات با دوستان جالب تر است از طرفی به تنهایی شکست دادن دشمنان اصلی این بازی ممکن نیست. از طرفی مبارزات در بازی برج فانتزی بسیار سریع بوده و بازیکنان احتیاجمند مهارت زیادی هستند. همینطور اینکه عنصر همکاری به شدت مهم بوده و بازیکنان باید بتوانند با یاری یکدیگر مبارزه نمایند.

تنوع سلاح ها نیز در بازی برج فانتزی بسیار زیاد است. البته اگر شما یک تیم دارید باید با یکدیگر هماهنگ باشید تا تناسب خوبی از سلاح های بازی را داشته باشید. با اینکار راحت تر مبارزه نموده و زودتر در برج فانتزی پیشرفت می کنید.

یکی از شاخصه های مهم بازی های نقش آفرینی آنلاین گسترده قابلیت شخصی سازی کرکتر اصلی است. چیزی که در بازی برج فانتزی به آن اهمیت بسیار زیادی داده شده است. شما می توانید به طور کامل کرکتر خود را طراحی نموده و از لحاظ ظاهری آن را بسازید. از طرفی به علت اینکه برج فانتزی حالت انیمه ای دارد، کرکترها هم بسیار جالب ساخته شده اند.

به طور کلی بازی برج فانتزی یکی از برترین عناوین نقش آفرینی آنلاین گسترده روی موبایل است. از عناوین دیگر در این سبک روی موبایل می توان به دیابلو ایمورتال (Diablo: Immortal) اشاره نمود. نکته اصلی اینجاست که دیابلو ایمورتال با وجود پرداخت درون برنامه ای مانع از پیشرفت شما در بازی شده و مسائل زیادی دارد. به همین علت اگر در پی تجربه یک بازی خوب در سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده هستید، برج فانتزی را از دست ندهید.

نام لاتین بازی: Tower of Fantasy

تهیه نماینده: Perfect World

سازنده: Hotta Studio

سال انتشار: 2020

پلتفرم ها: اندروید / آی اواس / کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ

به "برج فانتزی برترین نقش آفرینی آنلاین کلان موبایلی است (بازی موبایل هفته)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج فانتزی برترین نقش آفرینی آنلاین کلان موبایلی است (بازی موبایل هفته)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید