افشای تصاویر گوشی هوشمند 188 دلاری ریلمی 9i 5G

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، گوشی هوشمند ریلمی 9i 5G در تاریخ 18 آگوست ابتدا در هند عرضه خواهد شد. پیش از این طراحی این دستگاه به همراه بعضی از مشخصات آن به وسیله این برند به نمایش گذاشته شده بود. اکنون نیز افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore چندین رندر و اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند ارائه نموده است.

افشای تصاویر گوشی هوشمند 188 دلاری ریلمی 9i 5G

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، ریلمی 9i 5G به یک پنل پشتی مسطح با تنظیمات دوربین سه گانه و نور لیزر مجهز شده است. این دستگاه لبه های صافی دارد. در سمت راست آن دکمه پاور قرار گرفته است که به نظر می رسد یک اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است. دکمه تنظیم صدا نیز احتمالا در سمت چپ قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی ارائه می گردد و دارای یک پنل 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز می باشد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0 ارائه می گردد.

در اطراف نمایشگر حاشیه های بسیار باریکی مشاهده می گردد. ماژول دوربین جلو این دستگاه درون یک ناچ قطره ای قرار گرفته است. تا به امروز تنها چیزی که در مورد این گوشی هوشمند تایید شده است، برخوداری آن از تراشه دایمنسیتی 810 است. طبق بعضی شایعات منتشر شده این دستگاه در دو نوع رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی عرضه می گردد. بعلاوه شایعه شده است که یک باتری بزرگ میلی آمپر ساعتی انرژی ریلمی 9i 5G را تامین می نماید.

پنل پشتی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز پرتره 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 4 سانتی متری مجهز شده است. این گوشی هوشمند با قیمت حدود 188 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر گوشی هوشمند 188 دلاری ریلمی 9i 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گوشی هوشمند 188 دلاری ریلمی 9i 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید