آرزومندی: کار ما، کوشش و جنگیدن تا لحظه آخر است، نظم آوران، دارای ساختار و اهداف مشخصی است

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، سرمربی تیم بسکتبال نظم آوران گفت: در هر بازی برای پیروزی به زمین می آییم و امیدواریم ریتم تیمی خود را تا سرانجام حفظ کنیم.

آرزومندی: کار ما، کوشش و جنگیدن تا لحظه آخر است، نظم آوران، دارای ساختار و اهداف مشخصی است

علی آرزومندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نرم افزار سریر در خصوص پیروزی تیمش مقابل خانه بسکتبال خوزستان در هفته دهم لیگ برتر گفت: با وجودی که با اختلاف زیادی برنده شدیم اما بازی راحتی نبود چون اختلاف امتیاز تا اواسط کوارتر سوم، کم بود. در اواخر این کوارتر، شرایط شوت زنی و نحوه بازی ما بهتر شد و در نهایت برنده شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان درباره آغاز کارش در این تیم گفت: پیشنهادی از این تیم دریافت کردم و چون سیرجان، شهری ورزشی بود که چند تیم در رشته های مختلف و در لیگ برتر دارد، پیشنهاد این باشگاه را قبول کردم. نظم آوران، دارای ساختار و اهداف مشخصی است و به عنوان یک تیم تازه وارد به لیگ برتر، بسیار با برنامه است. در سال نخست حضور در لیگ برتر با توجه به اینکه، بودجه زیادی در اختیار ما نبود، قصد داریم بازی های خوبی از خود به نمایش بگذاریم و شرایط مان را در لیگ، تثبیت کنیم.

سرمربی پیشین تیم مهرام توضیح داد: ما بازیکن ملی پوش نداریم و با ترکیبی از جوانان، تمام کوشش خود را می کنیم. در واقع کارمان، کوشش و جنگیدن تا لحظه آخر است. ما در هر بازی برای پیروزی به زمین می آییم و امیدواریم ریتم تیمی خود را تا سرانجام حفظ کنیم.

آرزومندی در خصوص ملاقات بعدی تیمش مقابل کاله گفت: کاله تیم با شخصیت و بسیار هماهنگی است. سال جاری نیز با جذب بازیکن خارجی، سرسخت تر از قبل شده است.

او به برگزاری متمرکز لیگ برتر هم اشاره نمود: سال گذشته، نخستین تجربه فدراسیون و تیم ها در خصوص برگزاری متمرکز لیگ بود. سال جاری اما فاصله بین 2 بازی و ریتم هماهنگی تیم ها بهتر شده است. خوشبختانه، جدول مسابقات تا مرحله فینال، اعلام شده و از این جهت می توانیم برنامه ریزی مناسبی انجام داده و خود را هماهنگ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرزومندی: کار ما، کوشش و جنگیدن تا لحظه آخر است، نظم آوران، دارای ساختار و اهداف مشخصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزومندی: کار ما، کوشش و جنگیدن تا لحظه آخر است، نظم آوران، دارای ساختار و اهداف مشخصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید