30 موسسه در نمایشگاه پژوهش دزفول حضور دارند

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، محمد ذاکرمشفق در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش شمال خوزستان امسال با حضور 30 غرفه از 30 موسسه پژوهشی و صنعتی از شهرستان های دزفول، اندیمشک و شوش تشکیل برگزار شده است.

30 موسسه در نمایشگاه پژوهش دزفول حضور دارند

ذاکرمشفق با بیان اینکه مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد، دانشگاه های آزاد و پیام نور، مراکز فنی و حرفه ای و چند مرکز خصوصی از شهرستان دزفول نیز در این نمایشگاه شرکت کرده اند، گفت: واحدهای آموزش و پژوهشی شهرستان های شوش و اندیمشک نیز حضور بسیار فعال تری نسبت به سال های گذشته داشته اند.

وی در خصوص معیارهای اصلی برای حضور غرفه داران در این نمایشگاه مطرح نمود: مطابق با جلسات توجیهی که پیش از افتتاح این نمایشگاه برگزار کردیم، مقرر شد تا معیارهای پژوهش و فناوری در تمام آثار این نمایشگاه رعایت شود که خوشبختانه این امر به خوبی رعایت شده است.

ترویج پژوهش و فرهنگ پژوهش

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه جندی شاپور دزفول هدف این نمایشگاه را ترویج پژوهش و فرهنگ پژوهش برشمرد و گفت: به زودی یک نمایشگاه دیگر در زمینه فن بازار نیز برگزار می کنیم که در آن به صورت تخصصی محصولات دانش بنیان را ارائه می کنیم به گونه ای که تولیدکننده محصولات پژوهشی و مشتری های صنعتی این فناوری ها در این بازار بتوانند یکدیگر را پیدا کنند.

حضور غرفه های میراث فرهنگی

ذاکرمشفق با بیان اینکه در این نمایشگاه، دستاوردهای پژوهش و فناوری شمال خوزستان ضمن رعایت مسائل و نکات پژوهشی جذابیت های عامیانه را نیز در نظر گرفته ایم، گفت: با توجه به ظرفیت های عظیم گردشگری که استان خوزستان دارد سعی کرده ایم برای آشنایی مردم با پتانسیل های فرهنگی استان، غرفه هایی را از میراث فرهنگی شامل صنایع دستی خوزستان نیز داشته باشیم.

وی اضافه کرد: این امر با توجه به بحث برگزاری کنگره ملی جندی شاپور که در سال آینده برگزار می شود می تواند تناسب بسیار خوبی داشته باشد.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه جندی شاپور دزفول مطرح نمود: سرویس های منظمی را تدارک دیده ایم تا دانش آموزان سه شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک بتوانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

برنامه های دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش

ذاکرمشفق در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه جندی شاپور برنامه های متنوعی را به مناسبت هفته پژوهش برگزار خواهد کرد، اضافه کرد: روز گذشته سمینار بررسی چالش های ارتباط این دانشگاه با صنعت آب و برق شمال خوزستان برگزار گشت تا از این طریق بتوانیم ارتباط این دانشگاه را با صنعت قوی تر کنیم.

وی اضافه کرد: سمیناری نیز در روز سه شنبه با حضور شهرداری های سه شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک برگزار خواهیم کرد، ضمن اینکه تفاهم نامه همکاری با علوم پزشکی شهرستان دزفول و شهرداری با دانشگاه نیز در طول هفته امضا خواهد شد.

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری شمال خوزستان تا چهارشنبه 25 آذر از ساعت 9 صبح تا 16 عصر برای بازدید عموم در دانشگاه جندی شاپور دزفول برپا است ضمن اینکه اختتامیه این نمایشگاه نیز در روز 5 شنبه 26 آذر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "30 موسسه در نمایشگاه پژوهش دزفول حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 موسسه در نمایشگاه پژوهش دزفول حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید