هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین در پی ناکامی شان در صعود به جام جهانی

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، طرفداران خشمگین نیجریه ای در پی ناکامی تیم شان در راهیابی به بیست ودومین دوره جام جهانی واکنشی عجیب از خود نشان دادند.

هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین در پی ناکامی شان در صعود به جام جهانی

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، تیم ملی فوتبال نیجریه شب گذشته (سه شنبه) در ملاقات برگشت از دور سرانجامی مرحله پلی آف انتخابی جام دنیای 2022 قطر در قاره آفریقا، در خانه خود مقابل غنا به تساوی یک - یک رضایت داد و با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در ملاقات رفت، به خاطر قانون گل زده در خانه حریف، از صعود به بیست ودومین دوره جام دنیای بازماند.

ناکامی نیجریه در راهیابی به جام دنیای اما به مذاق طرفداران خشمگین این تیم خوش نیامد و پس از به صدا در آمدن سوت سرانجام بازی با هجوم به زمین آغاز به تخریب هر آنچه که در زمین بود، نموده و در کنارش اشیایی را نیز به سمت طرفداران و بازیکنان غنا پرتاب کردند.

بازیکنان غنا در پی این اتفاق برای ترک زمین به مشکل خوردند، اما در نهایت پیروز به این کار شدند. هنوز تعیین نیست که آیا کسی در جریان این حادثه صدمه دیده است یا خیر! نیروی پلیس نیجریه پس از این اتفاق وارد زمین شد و طرفداران اغتشاشگر را مورد ضرب و شتم قرار داد و در نهایت برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده کرد.

نیجریه در سه دور گذشته جام دنیای در این رویداد مهم حضور داشته و آخرین باری که شانس صعود به بزرگترین فستیوال فوتبال دنیا را از دست داد، جام دنیای 2006 بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین در پی ناکامی شان در صعود به جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم طرفداران خشمگین نیجریه به زمین در پی ناکامی شان در صعود به جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید