فارس من، تصمیم گیری درباره تعویق برگزاری آزمون های سازمان سنجش با کمیته ملی مقابله با کروناست

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کمیته ملی مقابله با کرونا بر اساس شرایط کشور درباره چگونگی برگزاری آزمون های این سازمان تصمیم گیری می نماید.

فارس من، تصمیم گیری درباره تعویق برگزاری آزمون های سازمان سنجش با کمیته ملی مقابله با کروناست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نرم افزار سریر، بعضی کاربران وبلاگ نرم افزار سریر با ثبت سوژه هایی در سامانه فارس من خواهان به تعویق انداختن زمان برگزاری آزمون سراسری شدند، مخاطبان همچنین درخواست تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1399 را نیز داشتند.

این کاربران نوشته اند که با توجه به اوج دریافت کرونا در کشور و افزایش تقریباً دو برابری فوتی ها و بستری بیماران، با برگزاری امتحانات نهایی و آزمون های کنکور سراسری مخالف و نگران هستیم. همچنین چهار ساعت از مهمترین ساعت های زندگی و آینده را با ماسک و دستکش و با استرس کنکور می گذرانیم بنابراین آزمون استاندار و خوبی نخواهد بود.

همه ما به مسائل و هزینه های تعویق مجدد آگاهیم ولی وقتی المپیک با نیم میلیارد دلار ضرر به تعویق می افتد کره جنوبی و ژاپن که با روزانه حداکثر 70 مبتلا و پکن با روزانه 20 مبتلا کل مدارس و دانشگاه ها را تعطیل می نماید و کشور استرالیا که در زمینه کرونا واقعا پیروز عمل نموده، پذیرش دانشجویان غیربومی و بین المللی، چهارمین منبع عظیم کسب درآمد خارجی برای استرالیا به ارزش 38 میلیارد دلار استرالیا 26 میلیارد و 140 میلیون دلار آمریکا محسوب می گردد را لغو نموده پس ورودی بهمن دانشگاه در مقابل اینها واقعا چیزی نیست.

تجربه آنفولانزای اسپانیایی نشان داد که کشورهایی که دیرتر محدودیت ها را لغو کردند اقتصادشان زودتر احیا شد. کنکور ما می تواند مخرب تر باشد و این تصور که کرونا تا دو سال دیگر وجود دارد کاملا غیرعلمی هست و اگر درست باشد شما برای آخرین بار برای حسن نیت خودتان تعویق بیاندازید.

در پیگیری ها فاطمه زرین آمیزی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نرم افزار سریر، گفت: براساس شرایط کشور، کمیته ملی مقابله با کرونا درباره چگونگی برگزاری آزمون های این سازمان تصمیم گیری می نماید.

وی اضافه کرد: اگر لازم باشد آزمون ها به تعویق بیفتد باید از سوی ستاد مقابله با کرونا به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، تصمیم گیری درباره تعویق برگزاری آزمون های سازمان سنجش با کمیته ملی مقابله با کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، تصمیم گیری درباره تعویق برگزاری آزمون های سازمان سنجش با کمیته ملی مقابله با کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید