خبرنگاران تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران سه رقمی شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، ساری - خبرنگاران - آمار بیماران بستری کرونایی در مازندران که تا 2 هفته پیش از مرز یکهزار و 600 نفر گذشته بود، اکنون به 923 نفر رسیده است.

خبرنگاران تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران سه رقمی شد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر ، بر اساس تازه ترین اطلاعیه دانشکاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل، شمار بیماران کووید19 بستری در بیمارستان های استان با کاهش 43 درصدی به کمتر از یکهزار نفر رسیده است.

بر اساس این اطلاعیه که عصر امروز سه شنبه منتشر شد، هم اکنون 923 بیمار کووید19 در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 224 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

همچنین طی 24 ساعت اخیر تعداد 148 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد 235 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

این مسئله نشان از پیشی دریافت فرایند ترخیص بیماران بستری شده برابر بیماران جدید دراستان مازندران دارد که در هفته های نخست اوج گیری همه گیری ویروس برعکس بود.

موج چهارم ویروس کرونا به طور رسمی از هفته دوم فروردین در مازندران کلید خورد و تا تاریخ بیست و هشتم همین ماه ظرف مدت سه هفته با بستری یکهزار و 644 بیمار کووید19 به اوج خود رسید.

مازندران تا کنون چهار موج پاندمی ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است و در مجموع حدود 2 هزار و 500 مازندرانی بر اثر این بیماری حان خود را از دست دادند که از این تعداد بیش از 350 نفر طی موج چهارم همه گیری کرونا بوده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران سه رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران سه رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید