به تعویق افتادن کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، به تعویق افتادن کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری اعلام شد.

به تعویق افتادن کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری

داستان چیست؟

کانون انجمن های صنفی راهنمایان توریستی سراسر کشور اطلاع داد: بنا به تصمیم مشترک هیات مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان توریستی و انجمن راهنمایان توریستی صربستان به عنوان میزبان، نوزدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان توریستی در ماه فوریه سال 2021 برگزار نخواهد شد. زمان جایگزین برای این گردهمایی فوریه سال 2022 مشخص شده است.

این تصمیم بواسطه شیوع ویروس کرونا و به تبع آن بی اطمینانی از محدودیت های رفت و آمد در سطح بین المللی که قوانین سفر را غیرقابل پیش بینی نموده، گرفته شده است. در سال 2017 ایران میزبان هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان توریستی و حدود 300 راهنما از سایر کشورها بود که دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی نیز به این مناسبت سفری به تهران داشت. شرکت نمایندگان این رویداد بین المللی اغلب معتقدند: گردهمایی های دوره ای کنوانسیون راهنمایان توریستی در هر یک از کشورها، بیشتر از آنکه بدنبال جذب توریست باشد، به ارتقاب دانش راهنماهای محلی که می خواهند شهر یا کشور خود را به بهترین شیوه معرفی نمایند، یاری خواهد نمود.

منبع: همگردی

به "به تعویق افتادن کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تعویق افتادن کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید