اپل ظاهراً روی مک بوک ایر با نمایشگر 13.4 اینچی OLED کار می نماید

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، به گفته تحلیلگر مطرح دنیای نمایشگرها، راس یانگ، اپل روی یک مک بوک ایر نو با نمایشگر 13.4 اینچی OLED کار می نماید که اگرچه ابعادش کمی نسبت به مدل 13.6 اینچی کنونی کوچک تر است، اما از پنل باکیفیت تر OLED به جای LCD بهره می برد.

اپل ظاهراً روی مک بوک ایر با نمایشگر 13.4 اینچی OLED کار می نماید

این مک بوک ایر به خاطر نمایشگر OLED احتمالاً شارژدهی بالاتری نسبت به مدل های دیگر خواهد داشت.

به گفته تحلیلگر مطرح دنیای نمایشگرها، راس یانگ، اپل روی یک مک بوک ایر نو با نمایشگر 13.4 اینچی OLED کار می نماید که اگرچه ابعادش کمی نسبت به مدل 13.6 اینچی کنونی کوچک تر است، اما از پنل باکیفیت تر OLED به جای LCD بهره می برد.

در توییتی که یانگ به اشتراک گذاشته است، اپل احتمالاً تا سال 2026 به سراغ پنل OLED برای مک بوک پرو نمی رود. درحقیقت ظاهراً زنجیره تأمین کوپرتینویی ها تا سال 2026 به ظرفیت مورد نظر نمی رسد و فعلاً نمی تواند چنین پنل هایی با بهینه سازی های مورد احتیاج لپ تاپ ها فراوری کند. ظاهراً تا آن موقع تأمین نمایندگان روی نمایشگر های OLED برای تبلت ها کار خواهند کرد.

نمایشگر OLED به مک بوک ایر می آید

در دسامبر سال گذشته میلادی، یانگ پیش بینی نموده بود که مک بوک ایر و آیپد پرو 11.1/13 اینچی با نمایشگر OLED در سال 2024 از راه می رسند. مک ها و آیپد های مجهز به این پنل ها روشنایی بالاتری نسبت به مدل های LCD خواهند داشت و البته کنتراست بالاتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. علاوه بر این موارد، پنل های OLED انرژی کمتری مصرف می نمایند که منجر به افزایش شارژدهی می گردد.

راس یانگ در گذشته گزارشی گفته بود که سامسونگ دیسپلی آغاز به توسعه پنل های OLED نموده است که در مک بوک ایر استفاده می گردد. این تحلیلگر انتظار دارد اپل در امسال میلادی از مک بوک ایر 15 اینچی با نمایشگر LCD رونمایی کند.

یانگ تا به امروز اطلاعات درست زیادی درباره محصولات اپل منتشر نموده است که برای مثال می توان به فناوری پروموشن برای آیفون 13 و مک بوک پرو و بعلاوه نمایشگر 8.3 اینچی نسل ششم آیپد مینی اشاره نمود.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرادید

به "اپل ظاهراً روی مک بوک ایر با نمایشگر 13.4 اینچی OLED کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ظاهراً روی مک بوک ایر با نمایشگر 13.4 اینچی OLED کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید