انتقاد نماینده مجلس از عزیزی خادم: درباره جادوگری در فوتبال شرح دهید

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه ریزی این کمیسیون به منظور اخذ توضیحات عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره جادوگری گفت: متأسفانه هر از گاهی حاشیه هایی در حوزه ورزش کشور شکل می گیرد که آسیب های جدی به حرکت رو به رشد ورزش کشور می زند.

انتقاد نماینده مجلس از عزیزی خادم: درباره جادوگری در فوتبال شرح دهید

به گزارش فارس، احمد راستینه گفت: در روز های اخیر حواشی مختلفی در حوزه فوتبال به وجود آمد و متأسفانه سبب شد که حوزه ورزش کشور دچار نگرانی هایی گردد ضمن اینکه تمرکز بعضی مسئولین ورزش بر حاشیه ها نشان می دهد که بعضی آقایان برای پوشاندن ضعف ها و نقاطی که بایستی جوابگو باشند کوشش می نمایند با طرح موضوعات حاشیه ای فضای رسانه ها را به آن سمت و سو ببرند.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی توضیح داد: مسئولینی که فضای گفت وگوی آن ها مبتنی بر جادو و جنبل است بهتر است به فضای منطق و استدلال گرایش پیدا نمایند و از طرح موضوعاتی که آسیب به جامعه ورزشی کشور وارد می گردد، پرهیز نمایند و اگر هر کسی حرف های حاشیه ای در ورزش بیان کند اظهارات او پذیرفته نیست.

راستینه گفت: مجلس خیلی صریح و روشن به وزارت جوانان تأکید کرد که به فدراسیون های زیرمجموعه خود تذکر دهد که از طرح مباحث حاشیه ای در این باره جلوگیری کند و از مسئولین ورزشی می خواهم در فضا های حاشیه ای حرکت ننمایند.

منبع: فرارو

به "انتقاد نماینده مجلس از عزیزی خادم: درباره جادوگری در فوتبال شرح دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده مجلس از عزیزی خادم: درباره جادوگری در فوتبال شرح دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید