افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ملاقات با دانشجویان خوابگاهی گفت: از مهر 1401 یک خوابگاه به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی اضافه می گردد.

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ نرم افزار سریر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، عبدالرضا پازوکی شامگاه شنبه دهم اردیبهشت 1401 در ملاقات با دانشجویان خوابگاه دخترانه ابن سینا، گفت: خوابگاه ابن سینا در سال 1382 در زمانی مسئولیت معاونت آموزشی را به عهده داشتم خریداری شد. آن موقع 5 هزار و 600 دانشجو داشتیم و در طول چهار سال و نیم مسئولیت بنده دو خوابگاه به ظرفیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی ایران اضافه شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 هزار و 200 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیل می نمایند، اضافه کرد: با وجود افزایش تعداد دانشجو متاسفانه در طول این سال ها چهار خوابگاه نیز از ظرفیت دانشگاه کم شده است.

پازوکی گفت: در شرایط سخت مالی امروز که حتی بعضی پرداخت های پرسنلی با تاخیر انجام می گردد، موضوع توسعه خوابگاه های دانشجویی از اولویت های هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی از خریداری یک خوابگاه برای دانشگاه اطلاع داد و گفت: به تازگی ساختمانی در خیابان ستارخان خریداری شده و پس از بازسازی از مهر ماه سالجاری قابل بهره برداری خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار امیدواری کرد: انشالله به جایی برسیم که هر دانشجو دختری که برای استفاده از خوابگاه مراجعه کرد، هیچ مسئله ای وجود نداشته باشد.

پازوکی در ادامه با اشاره به جمعیت پنج میلیون و پانصد هزار نفری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران، تاکید نمود: از شما به عنوان دانشجوی دانشگاهی که داعیه یک دانشگاه نسل نو را دارد، انتظار می رود که با درک درست از شرایط موجود و شناخت احتیاج مردم جامعه کارآفرین باشید و در واقع نه تنها خودتان دغدغه کار نداشته باشید بلکه برای دیگران نیز شغل ایجاد کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید