تئاتر

هتل مدینه الرضا؛ یکی از بزرگ ترین هتل های پنج ستاره مشهد

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر مرکز معنوی و مذهبی ایران است و همیشه به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می...

15 فروردین 1402

تازه ترین رویدادهای جشنواره نمایش عروسکی از زبان هادی حجازی فر ، حمایت بیشتر از آثار شهرستان ها

دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک با اعلام خبر افزایش 40 درصدی متقاضیان حضور در جشنواره امسال نسبت به دوره گذشته، جزییات مراحل انتخاب آثار را تشریح کرد.

20 مرداد 1401

ترافیک شدید در تهران

پس از انتها جشن عید غدیر ترافیک شدیدی در مرکز شهر، خیابان ها و بزرگراه های شهر تهران گزارش شده است.

5 مرداد 1401

چهلمین جشنواره تئاتر فجر با 30 درصد ظرفیت سالن برگزار می شود

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه نهم بهمن با حضور در دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در جریان جزئیات فرایند برپایی این رویداد قرار گرفت.

20 اردیبهشت 1401

هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ کدامند؟

شاهچراغ، یکی از معروف ترین جاهای دیدنی شیراز است و خیلی ها دل شان می خواهد در سفر به این شهر هتل شان نزدیک این زیارتگاه باشد. هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ جزو هتل های خوب این شهر هم محسوب می شوند و ما تعدادی از آنها را معرفی نموده ایم.

8 بهمن 1400

شرح فتحعلی بیگی درباره چرایی برگزاری آنلاین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

تهران (پانا) - بیستمین دوره از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی تمام شد و دبیر این جشنواره درباره موضوعاتی چون برگزاری آنلاین، همایش های تخصصی و پیشنهاد ورود تخصصی این رشته به حوزه های آکادمیک که از جمله پربحث ترین سوژه ها در خلال برگزاری جشنواره بود، شرح...

30 دی 1400

تیپ پلنگی دو خانم بازیگر معروف در مزون لباس

خبرنگاران: شیوا خسرومهر عکس جدیدی را در کنار نعیمه نظام دوست در مزون لباس منتشر کردند.

20 شهریور 1400

لغو شتاب زده محدودیت ها علت افزایش ابتلای زیر 25 سال به کرونا، بازگشت محدودیت ها قوت می گیرد!

خبرگزاری خبرنگاران- فرایند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-19 که تا به امروز در 219 کشور و منطقه در دنیا شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می گیرد.

15 اسفند 1399

کرونا و واکسن هایش؛ هرآنچه باید بدانید

واکسن های مدرنا و فایزر حاوی مقدار کمی رمز ژنتیکی هستند که در آزمایشگاه تولید شده اند و رمز ساخت پروتئینی به نام پروتئین شاخکی هستند. این پروتئین روی ویروس کرونا قرار گرفته است و ویروس با استفاده از همین پروتئین به سلول های بدن انسان می چسبد.

4 دی 1399

تهدید ماکرون به بستن مرز فرانسه-انگلیس

طبق گزارش رسانه فرانسوی، رئیس جمهور این کشور تهدید کرده است در صورتی که نخست وزیر انگلیس اقداماتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا در پیش نگیرد، مرزهای مشترک دو کشور را خواهد بست.

21 اردیبهشت 1399