اخبار مجلس

اجاره کیوسک های مطبوعاتی و عرضه گل معین شد ، از 500 هزار تومان تا...

همزمان با یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اجاره بهای کیوسک های عرضه گل و مطبوعات در سطح شهر تهران مشخص شد.

27 تیر 1402

الزام شرکت های بیمه به پرداخت 500 میلیارد تومان هزینه های مالیاتی

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شرکت های بیمه ای را مکلف به پرداخت 5 هزار میلیارد ریال از اصل حق بیمه شخص ثالث دریافتی به خزانه کل کشور بابت هزینه های قابل قبول مالیاتی کردند.

25 اردیبهشت 1401

انتقاد نماینده مجلس از عزیزی خادم: درباره جادوگری در فوتبال شرح دهید

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره برنامه ریزی این کمیسیون به منظور اخذ توضیحات عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره جادوگری گفت: متأسفانه هر از گاهی حاشیه هایی در حوزه ورزش کشور شکل می گیرد که آسیب های جدی به حرکت رو به...

9 دی 1400

ترافیک 1، 5 کیلومتری در محور هراز! ، شروع ممنوعیت ورود به مازندران

سرپرست پلیس راه استان مازندران از ترافیک 1.5 کیلومتری در محور هراز اطلاع داد و گفت: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال انجام است.

27 مرداد 1400

مستندات پرسپولیس برای حواشی ملاقات به سپاهان تحویل فدراسیون فوتبال شد

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس مستندات خود را درباره جنجال های ملاقات با سپاهان تحویل فدراسیون فوتبال داد.

10 تیر 1400

خبرنگاران 150 میلیارد ریال پروژه فناوری خراسان شمالی آماده بهره برداری شد

بجنورد- خبرنگاران- رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: 150 میلیارد ریال پروژه شرکت های فناور و دانش بنیان استان مصوبه سفر دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به این خطه آماده بهره برداری شده است.

29 اردیبهشت 1400

تحولات بزرگی در زمینه فرآورده های نفتی ایجاد شده است

سخنگوی دولت گفت: تحولات و اتفاق های مهمی در حوزه فرآورده های نفتی محقق شده است که اگر این سرمایه گذاری در زمان لازم انجام نمی شد، در شرایط فشار تحریم ها برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران، کشور با بحران عمیقی روبه رو می شد.

2 اسفند 1399

تصویب لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت در هیئت دولت ، وحیده نگین - مشاور وزیر در امور زنان و خانواده

به رغم پیشرو بودن جامعه ایرانی در حفظ کرامت زن نسبت به جوامع دیگر و غنای آموزه های دینی در حفظ امنیت روانی، جسمی و جنسی زن و اصول مترقی قانون اساسی، بعضی از اهداف مدنظر تا به امروز محقق نشده است. هرچند در قوانین مختلف و به صورت پراکنده مقرراتی در این زمینه...

26 بهمن 1399

وزیر کار برای برای پاسخ به سوال 3 نماینده به مجلس می رود

تهران (پانا) - هفته آینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به سوال سه نفر از نمایندگان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا خواهد نمود.

24 آبان 1399

مسئولان بکارگیری نیرو های بومی را در اولویت قرار دهند

رئیس مجلس شورای اسلامی درجریان بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک بر بکارگیری نیروهای بومی در این واحد تولیدی تاکید نمود.

25 مهر 1399

مدرس خیابانی: واردات موبایل با روش سابق ادامه دارد

سرپرست وزارت صمت گفت: پیشنهاد تخصیص ارز برای واردات موبایل های زیر 300 دلار در کمیته ای کارشناسی بانک مرکزی مطرح شد، اما به تصویب مسئولان نرسید.

15 شهریور 1399

خبرنگاران ابلاغ دستورالعمل جدید بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی

تهران- خبرنگاران- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، دستورالعمل جدید بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده را صادر کرد.

26 مرداد 1399

خبرنگاران شیوع کرونا تصادفات فوتی درون شهری استان مرکزی را 25 درصد کاهش داد

خمین - خبرنگاران - رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: شیوع ویروس کرونا تصادف های منجر به فوت درون شهری این استان را در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل آن 25 درصد کاهش داد.

14 تیر 1399

اسکان نوروزی در مدارس، اقامتگاه های دولتی و چادرها ممنوع شد

کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا در اماکن ورزشی و گردشگری، اسکان مسافران در مدارس، خوابگاه های دانشجویی، اقامتگاه های دولتی و زائرسراها و همچنین برپایی کمپ های مسافرتی را در تعطیلات نوروز، ممنوع نمود.

3 اردیبهشت 1399

کرونا منجر به لغو دیدارهای لیگ برتر فوتبال نشد

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون پزشکی ورزشی امروز میزبان اولین نشست ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش بود که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و به منظور آنالیز جوانب مربوط به ویروس کرونا و راه های پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس در اماکن ورزشی برگزار گردید.

19 فروردین 1399

جزئیات دیدار لاریجانی و بشار اسد ، تهران از مبارزه سوریه علیه تروریست ها حمایت می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت های تهران از دمشق در جنگ علیه تروریست ها ادامه خواهد داشت.

11 فروردین 1399

سود و ضرر قرار دریافت تالاب انزلی در فهرست مونترو

تالاب انزلی علاوه بر تاثیرات اقلیمی و جلوگیری از بروز سیلاب، نقش مهمی در اقتصاد روستاییان ساکن حاشیه دارد. این تالاب با وجود شعارهای بسیار در زمینه احیا، همچنان در شرایط نامطلوبی بسر می برد و کماکان در فهرست تالاب های در خطر نابودی یا قرار گرفته است.

9 فروردین 1399