مشارکت کمپین دیجی کالا مهر برای تامین نوشت افزار 1500 کودک در منطقه ها کم برخوردار

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، هر سال همزمان با بازگشایی مدارس، دیجی کالا مهر در راستای مسئولیت اجتماعی خود، طرح نیکوکاری لبخندی که تو دلیلشی را برگزار می نماید. این کمپین در طرح بازگشت به مدرسه برای تامین اقلام مورد احتیاج بچه ها مستعدی که در منطقه ها کم برخوردار زندگی می نمایند، طراحی و اجرا می گردد.

مشارکت کمپین دیجی کالا مهر برای تامین نوشت افزار 1500 کودک در منطقه ها کم برخوردار

در نقاط مختلف کشور، بچه ها زیادی به علت مسائل مالی امکان خرید لوازم التحریر و برای شروع سال تازه را ندارند. مشارکت در طرح نیکوکاری لبخندی که تو علتشی و تهیه این اقلام، می تواند برای برطرف این دغدغه در بچه ها منطقه ها کم برخوردار تاثیرگذار باشد. در سال تحصیلی، بچه ها با هربار استفاده از لوازم التحریر لحظه شادی را تجربه می نمایند و علت این شادی و لبخند، نیکوکارانی هستند که در این کمپین مشارکت کردند.

نیکوکاران به وسیله دیجی کالا مهر می توانند تنها با چند کلیک کالای مورد احتیاج موسسه های نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد را تهیه نموده و به صورت رایگان به دستشان برسانند. پلتفرم دیجی کالا مهر با بیش از 70 موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در 7 حوزه محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سلامت و درمان و... همکاری می نماید؛ بعلاوه تا کنون بیش از 14 هزار نفر به وسیله این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا نموده اند و مجموع مبلغ کالاهای اهدا شده بیش از 5 میلیارد تومان است.

این کمپین با همکاری موسسه بنیاد دانش، در راستای تامین لوازم التحریر بچه ها 6 منطقه کم برخوردار ایران طراحی شده است. در این کمپین فهرست لوازم التحریر مورد احتیاج بچه ها، در پلتفرم دیجی کالا مهر به نیکوکاران نمایش داده می گردد و کاربر به دلخواه خود می تواند کالای مورد نظر را به بچه ها کم برخوردار اهدا کند. موسسه بنیاد دانش بنیاد دانش در قالب یک موسسه نیکوکاری با مجوز رسمی از وزارت کشور فعالیت خود را از سال 1394 شروع نموده و برآنست تا آینده ای بهتر برای تمام بچه ها ایران رقم بزند. تمرکز خدمات این بنیاد بر حمایت از دانش آموزان با استعداد اما کم برخوردار در سراسر ای ایران است به گونه ای که امنیت مالی، روانی و مهارتی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

برای مشارکت در این کمپین نیکوکاری به این صفحه مراجعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "مشارکت کمپین دیجی کالا مهر برای تامین نوشت افزار 1500 کودک در منطقه ها کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت کمپین دیجی کالا مهر برای تامین نوشت افزار 1500 کودک در منطقه ها کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید