مردم گنبد شکیبا باشند، توقعات از تیم بالا نرود

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری گنبد با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ورامین را شکست داد.

مردم گنبد شکیبا باشند، توقعات از تیم بالا نرود

بزرگ جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ورامین گفت: با بازیکنان کامل به تهران آمدیم. چیزی از ارزش های حریف کاسته نشد. در دور رفت مقابل تیم شهرداری ورامین مغلوب شدیم. امروز با برنامه و منظم کار کردیم و پیروز شدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: در حمله، دفاع و سایر فاکتورها، عملکرد خوبی داشتیم. به بازیکنان شایسته تیمم تبریک می گویم. همانطور که می دانید حدود 60 درصد بازیکنان تیم جوان هستند. از مردم گنبد خواهش می کنم توقع هایشان بالا نرود. قرار نیست همه بازی ها را با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم. مردم به این نکته توجه داشته باشند که با ابزار موجود، رو به جلو می رویم، آنها باید شکیبا باشند.

جزیده اضافه نمود: امروز بهتر از حریف کار کردیم و این دلیل بر ضعیف بودن حریف نیست. در یک ماه اخیر تیم بسیار شرایط سختی داشت. توانستیم آرامش را به تیم بازگردانیم و امروز نیز نتیجه آن را دیدیم. به هر دو تیم تبریک می گویم. بازی جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند.

وی در سرانجام گفت: برای بقا می جنگیم. به تیم گفته ایم که محتمل است به چالش کشیده شویم چرا که تیم جوان است. امیدوارم در ادامه همین فرایند را طی کنیم. تمام سعی و کوشش خود را به کار خواهم گرفت تا والیبال گنبد را به صندلی خوبی برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مردم گنبد شکیبا باشند، توقعات از تیم بالا نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم گنبد شکیبا باشند، توقعات از تیم بالا نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید