شیائومی ردمی نوت 9 5G به زودی عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، شیائومی بزودی قرار است از نخستین گوشی های 5G سری Rdemi را معرفی نماید که با نام های Redmi note 9 5G و Redmi Note 9 pro 5G عرضه خواهند شد.

شیائومی ردمی نوت 9 5G به زودی عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر به نقل از جی اس ام، شیائومی بزودی قرار است نخستین گوشی های 5G سری Rdemi را معرفی نماید که با نام های Redmi note 9 5G و Redmi Note 9 pro 5G عرضه خواهند شد. هر چند نام های فوق هنوز تایید نشده است اما شایعات بسیاری خبر داده اند که این گوشی های جدید در واقع همان مدل های فعلی سری ردمی هستند که به آخرین تکنولوژی ارتباطی مجهز خواهند شد و در کنار آن به دوربین های چهارگانه و باتری بسیار حجیم اشاره دارند.

بنابر اطلاعات بدست آمده این موضوع تا سه شنبه هفته آینده که مصادف با 24 نوامبر است، روشن خواهد شد.

این تاریخ را یکی از خبرگزاران چینی در وبسایت اجتماعی webio به اشتراک گذاشته و گفته از این تاریخ دو گوشی جدید شیائومی در کشور چین وارد بازار می شوند.

گوشی Redmi note 9 5G از پردازنده ای با نام 800U بهره خواهد برد و باتری 5000 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی آن را خواهد داشت. دوربین این گوشی نیز از نوع سه گانه خواهد بود و کیفیتی 48 مگاپیکسلی دارد. مدل پرو بالطبع به پردازنده قدرتمندتری تجهیز خواهد گشت که طبق شواهد، پردازنده اسنپدراگون 750G کاندید موردنظر این شرکت است. در کنار این این پردازنده می توان انتظار رم اجرایی بیشتر را نیز داشت. دوربین گوشی 108 مگاپیکسل وضوح خواهد داشت و شرکت 7 رنگ بندی را برای این گوشی به ثبت رسانده است که بتواند سلایق اکثریت افراد را پوشش دهد.

بنابر بر سخنان این خبرگزار، مدل معمولی Note 9 5G قیمتی برابر با 150 دلار خواهد داشت در حالی که بازه قیمتی گوشی Redmi Note 9 pro 5G از 230 دلار شروع خواهد شد. هرچند برای اطمینان از این اطلاعات باید تا زمان معرفی این دو گوشی منتظر بمانیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "شیائومی ردمی نوت 9 5G به زودی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی نوت 9 5G به زودی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید