شانس کم دو لژیونر استقلالی برای حضور در تیم ملی

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، تیم ملی فوتبال کشورمان با راهنمایی اسکوچیچ از روز ششم خرداد راهی اردوی تدارکاتی در جزیره کیش شده تا با رسیدن به آمادگی کامل جهت ادامه مسابقات مرحله گروهی رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر، راهی کشور قطر گردد.

شانس کم دو لژیونر استقلالی برای حضور در تیم ملی

دراگان اسکوچیچ سرمربی 52 ساله تیم ملی کشورمان در حال آخرین مطالعات به منظور دعوت از بازیکنان مورد نظرش در اردوی پایانی و انتخاب 23 بازیکن مد نظر خود برای این مسابقات است.

در این خصوص وبلاگ نرم افزار سریر کسب اطلاع کرد روزبه چشمی و امید ابراهیمی دو ملی پوش سابق تیم استقلال که فصل گذشته را در لیگ ستارگان قطر توپ زدند، شانس زیادی برای قرار گرفتن فهرست نهایی تیم ملی نداشته و حتی اسکوچیچ در دعوت آنها به اردوی تدارکاتی هم مردد است.

گویا افت فنی و کیفی چشمی و ابراهیمی بعد از حضور در لیگ ستارگان قطر باعث شده تا سرمربی تیم ملی نظر چندان مثبتی در انتخاب این دو برای حضور در تورنمنت بحرین نداشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر بعد از عراق و بحرین در رده سوم گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 واقع شده است، کار دشواری برای صعود از این گروه دارد و تقریباً تنها راه به جای مانده برای تیم ملی، پیروزی در هر 4 ملاقات پیش رو است. این رقابتها از 13 خرداد در بحرین شروع می گردد و تیم ملی ایران در نخستین ملاقات خود از 4 ملاقات پیش رو به مصاف هنگ کنگ می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شانس کم دو لژیونر استقلالی برای حضور در تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس کم دو لژیونر استقلالی برای حضور در تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید