شاسی بلند لوکس M7 آیتو با همکاری هوآوی

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، آیتو، سازنده خودرو های برقی تحت حمایت هواوی، به تازگی دومین مدل تمام الکتریکی خود بنام M7 را با ویژگی ها منحصر به فرد عرضه نموده است. این خودرو، دومین خودروی برقی این شرکت در چین است که با طراحی بسیار جالب ارائه می گردد.

شاسی بلند لوکس M7 آیتو با همکاری هوآوی

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، این شاسی بلند نو به لطف فناوری مشابه آنچه در خودروی لی شانگ وان ارائه می گردد، برد وسیعی ارائه می دهد. Aito M7 یک یک خودروی الکتریکی رقابتی دیگر در بازار چین است. هوآوی با همکاری شرکت خودروسازی Seres به طور مشترک این برند را تشکیل داده اند و اولین خودروی مشترک به نام M5 را عرضه کردند.

ظاهر M7 شباهت زیادی به مدل قبلی، یعنی آیتو M5 دارد. این خودرو در سه نسخه با قیمت حدودی 320 هزار یوان (47765 دلار) عرضه می گردد. گران ترین مدل با برد طولانی تر 379800 یوان (56727 دلار) قیمت دارد. نسخه دیفرانسیل عقب این خودروی الکتریکی یک توسعه دهنده برد 1.5T با توان حداکثر 90 وات و یک موتور الکتریکی 200 کیلوواتی را ارائه می دهد. مدل چهار چرخ متحرک این خودرو، به منظور کشش بیشتر به یک موتور جلویی 130 کیلوواتی مجهز شده است. مدل چهار چرخ متحرک می تواند در مدت 4.8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

باتری نسخه دیفرانسیل عقب، بردی معادل 195 کیلومتر در مقایسه با 165 کیلومتر مدل چهار چرخ متحرک ارائه می دهد. به طور کلی، مدل چرخ عقب با سوخت کامل و شارژ کامل مسافت 1220 کیلومتری را ارائه می دهد. مدل چهار چرخ متحرک این خودرو نیز برد کلی 1100 کیلومتر را ارائه می دهد. کابین هوشمند این شاسی بلند نو، با سیستم عامل HarmonyOS هوآوی کار می نماید و تجربه رانندگی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

هوآوی می گوید کاربران می توانند مستقیماً از صفحه وسط کابین خلبان به برنامه های گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشند. شش ترکیب رنگ بیرونی و چهار ترکیب رنگ داخلی برای این خودرو ارائه شده است. از زمان این همکاری کمتر از یک سال می گذرد و این برند همچنان در حال شکوفایی است. انتظار می رود تا اوایل آگوست این خودرو برای اولین بار ارائه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "شاسی بلند لوکس M7 آیتو با همکاری هوآوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند لوکس M7 آیتو با همکاری هوآوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید