شاسی بلند نو و خاص بی ام و با طراحی جسورانه

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، بی ام و ایکس 7 ماشینی خاص با ظاهری فرق دارد که طرحی کاملا تازه و جسورانه دارد.

شاسی بلند نو و خاص بی ام و با طراحی جسورانه

به گزارش خبرآنلاین، بی ام و ایکس 7 نشانی از زبان طراحی تازه بی ام و است که در خودرو های مهمی مثل سری 7 و i 7 و XM هم دیده می گردد.

سبک طراحی دو چراغ که قبلا بیشتر در خودرو های ژاپنی می دیدیم، به این خودروی آلمانی سرایت نموده است. یک چراغ کشیده و باریک در نزدیکی کاپوت واقع شده است که در آن دی لایت های همیشگی بی ام و قرار گرفته است.

در پایین این قسمت، چراغ اصلی خودرو که شکل مستطیلی دارد قرار گرفته است. در واقع بی ام و خواسته با این کار توجهات را از جلوپنجره بزرگ خود کم کند.

در کنار چراغ اصلی یک حفره ای وجود دارد که چراغ مه شکن درون آن واقع شده است. در قسمت عقب خودرو طراحی تازهی را نمی بینیم و در واقع نسخه اصلاح شده فیس قبل X 7 است.

رینگ های 23 اینچی برای اولین بار

وقتی از نمای کناری به خودرو نگاه می کنیم چیزی که خیلی جلب توجه می نماید رینگ های بزرگ 23 اینچی است که برای اولین بار در یک خودروی بی ام و دیده می گردد.

در داخل خودرو هم مثل نمای عقب، طراحی داخلی مدل 2022 اصلاح شده است. چیزی که جلب توجه می نماید، به کار بردن نمایشگر خمیده و متصلِ تازه بی ام و است.

یک نمایشگر 14.9 اینچی برای اطلاعات و تفریح و یک نمایشگر 12.3 اینچی به عنوان کیلومترشمار در کنار هم قرار دارند.

در کنار این تغییر میبینیم که شکل دریچه های کولر در وسط داشبورد زیباتر شده است. نوشته X 7 هم بر روی داشبوردِ قسمت شاگرد خودنمایی می نماید.

مشخصات فنی

این خودرو در 3 نسخه xDrive 40 i، M 60 i و آلپینا یا همان XB 7 عرضه می گردد.

نسخه xDrive 40 i دارای پیشرانهی 3 لیتری 6 سیلندر خطی خواهد بود که قادر است 375 اسب بخار قدرت و 520 نیوتون متر گشتاور فراوری کند. شتاب این نسخه 5.6 ثانیه است.

نسخه M 60 i پیشرانهی 4/4 لیتری V 8 دارد که قادر است 523 اسب بخار و 750 نیوتون متر گشتاور فراوری کند. شتاب این نسخه 4.5 ثانیه اعلام شده است.

مدل آلپینای این خودرو با نام XB 7 دارای قدرت 630 اسب بخاری و گشتاور 800 نیوتون متری است که شتابی 4 ثانیه ای دارد.

همهی نسخه های این خودرو گیربکسی 8 سرعته دارند. سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب و بعلاوه لانچ کنترل هم در این خودرو به صورت استاندارد نصب هستند.

قیمت مدل xDrive 40 i حدود 80 هزار، مدل M 60 i حدود 104 هزار و مدل آلپینا هم حدود 145 تا 150 هزار دلار خواهد بود.

منبع: فرارو

به "شاسی بلند نو و خاص بی ام و با طراحی جسورانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند نو و خاص بی ام و با طراحی جسورانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید