سکته کردن سارق پس از سرقت پول!

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، سکته کردن سارق پس از سرقت پیروز پول به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

سکته کردن سارق پس از سرقت پول!

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر به نقل از وبلاگ نرم افزار سریر، یک دزد محلی در هند پس از سرقت پیروز مقداری پول دچار سکته قلبی شد. در این حادثه که در منطقه ای در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد این دزد در حال شمارش پول بود که ناگهان دچار سکته شد. بنا به گزارش رسانه های محلی هند این دزد هنگامی که متوجه شد پول های سرقتی بیش از انتظار او بوده است ناگهان بدحال شد و روی زمین افتاد.

پس از این حادثه این دزد برای انجام درمان به نزدیکترین بیمارستان منتقل و تحت درمان نهاده شد. پلیس زمانی به این اتفاق پی برد که روز چهارشنبه یکی از دو دزدی را که دست به سرقت در منطقه کوتوالی دهات زده بودند دستگیر کرد. این دزد حین بازپرسی به پلیس گفت که همدست او پس از انجام سرقت دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان به سر می برد.

پلیس با یاری اطلاعات به دست آمده به بیمارستان مراجعه و دزد دوم را نیز دستگیر کرد. بنا به گزارش پلیس این سرقت در تاریخ 16 و 17 فوریه در مرکز خدمات عمومی متعلق به فردی با نام نواب حیدر انجام شد.

پلیس هویت دستگیرشوندگان را اعجاز و نوشاد هر دو 30 ساله اعلام نموده که پیروز به سرقت 700 هزار روپیه شده بودند. تحقیقات تکمیلی پلیس از هر دو دزد ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "سکته کردن سارق پس از سرقت پول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکته کردن سارق پس از سرقت پول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید