تعطیلی کارگروه کرونا مردم را به کُشتن می دهد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، آندرو کومو ( Andrew Cuomo) فرماندار ایالت نیویورک امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام نمود که تصمیم کاخ سفید مبنی بر تعطیلی کارگروه ویژه ویروس کرونا مردم را به کشتن می دهد.

تعطیلی کارگروه کرونا مردم را به کُشتن می دهد

فرماندار ایالت نیویورک در این خصوص به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت: ویروس هنوز وجود دارد و مردم را آلوده می نماید. آمارها (مبتلایان و جانباختگان) دائماً بالا می فرایند و این موضوعی است که نمی توان آن را انکار کرد.

وی در ادامه توضیح داد: آنها (دولت مردان آمریکا) می خواهند این کارگروه را منحل نمایند؛ اما اوضاع کنونی یک آشفتگی به شمار می رود.

این در حالیست که دانشگاه جانز هاپکینز آمار درخصوص ویروس کرونا در آمریکا را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، طی 24 ساعت گذشته 2 هزار و 333 مورد جدید فوت ناشی از بیماری کووید 19 در آمریکا ثبت شد که با این حساب شمار جان باختگان این بیماری در این کشور به 71 هزار و 22 نفر رسید.

همچنین 24 هزار و 63 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا ثبت شده است که باعث شد شمار کلی مبتلایان به یک میلیون و 204 هزار و 351 نفر افزایش یابد.

طبق جدیدترین آمار و ارقام، تا به امروز 3 میلیون و 727 هزار و 802 نفر از مردم سراسر دنیا به کووید -19 آلوده شده اند و از آن میان 258 هزار و 338 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و مجموع یک میلیون 242 هزار و 347 نفر نیز بهبودی پیدا نموده اند. آمریکا همچنان بیشترین میزان مبتلایان و فوتی های مرتبط با کرونا در دنیا را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعطیلی کارگروه کرونا مردم را به کُشتن می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کارگروه کرونا مردم را به کُشتن می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید