بارتزالی دلیل جدایی اش از یوونتوس را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، مدافع سابق یوونتوس دلیل این را که چرا به کار خود به عنوان مربی در بیانکونری ادامه نداد، تشریح کرد.

بارتزالی دلیل جدایی اش از یوونتوس را خاطرنشان کرد

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، آندره آ بارتزالی دلیل انتها دادن به دوره چند ماهه حضورش در کادر فنی یوونتوس را شرح داد. بازتزالی چند ماه پس از آنکه با پیراهن یوونتوس بازنشسته شد، در ماه سپتامبر سال گذشته به این تیم برگشت تا در کادر فنی این تیم به مائوریتزیو ساری یاری کند.

مدافع میانی 39 ساله سابق یوونتوس در اینستاگرام این گونه دلیل جدایی اش از بانوی پیر را شرح داد: من تصمیم گرفتم که سبک زندگی متفاوتی را انتخاب کنم. این تصمیم را با قلبم گرفته ام، اما معنایش این نیست که اتخاذ آن برایم سخت نبود. من احساس کردم که ضروری است بیشتر برای خانواده ام وقت بگذارم، خانواده ای که از من حمایت کرد و در سکوت خودش را با همه سختی های زندگی حرفه ای من وفق داد. من مجبور بودم برای زندگی ام اولویت بندی کنم و خانواده ام را به خانواده دیگرم، یوونتوس که تا آخر عمر قدردانش خواهم بود، مقدم بدانم، اما این تصمیم درستی بود. از تمام آنهایی که برای تصمیم من نهایت احترام را قائل بودند و حمایتم کردند، چه از منظر حرفه ای و چه از منظر شخصی تشکر می کنم. از رئیس باشگاه، فابیو (پاراتیچی مدیر اجرایی باشگاه) و پاول (ندود نایب رئیس باشگاه).

بارتزالی اضافه کرد: من از خیلی ها باید تشکر کنم. از هم تیمی هایم، از طرفداران و همه آنهایی که یوونتوس را به صندلی فعلی اش رساندند. فقط در یک جمله می گویم، زنده باید یوونتوس تا خاتمه.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بارتزالی دلیل جدایی اش از یوونتوس را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتزالی دلیل جدایی اش از یوونتوس را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید