امن ترین شهرهای دنیا در سال 2021 ، بخش دوم

به گزارش وبلاگ نرم افزار سریر، هر توریست و مسافری که قصد سفر به کشور و شهرهای دیگر را دارد باید در ابتدا شرایط امن بودن و بعلاوه خطرات آن برای مسافران خارجی را در نظر بگیرد. کمپانی واحد اطلاعات اکونومیست، اقدام به رتبه بندی امن ترین شهرهای دنیا در سال 2021 نموده است.

امن ترین شهرهای دنیا در سال 2021 ، بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا امن ترین شهرهای دنیا در سال 2021 میلادی را به شما معرفی کنیم.

5- شهر توکیو، ژاپن

Tokyo, Japan

شهر توکیو برای چهار سال پیاپی است که در لیست ده شهر برتر دنیا از لحاظ امنیت قرار می گیرد. سال جاری، شهر توکیو در رده پنجم لیست قرار گرفته است. این شهر که مرکز کشور ژاپن است، بالاترین نمره را برای خدمات سلامت بدست آورده است. نرخ جرم و جنایت در شهر توکیو در میان شهرهای ژاپن در کمترین مقدار واقع شده است.

شهر توکیو برای بارهای کارائوکه، کافه های عجیب و مجذوب کنندهیت خود شناخته می گردد. توریستان و مسافرانی که علاقه به مانگا و انیمه دارند می توانند از کافه هایی با این تم تماشا نمایند. آن ها بعلاوه می توانند از منطقه خرید با نورهای نئونی به نام آکیهابارا تماشا نمایند. برج توکیو که از برج ایفل الهام گرفته و مرکز تجاری آن به نام شیبویا، از جمله مکان های توریستی به شمار می فرایند که باید از آن بازدید کرد.

4- شهر سیدنی، استرالیا

Sydney, Australia

شهر سیدنی سال جاری در رده چهارم امن ترین شهرهای دنیا قرار گرفته است. این شهر امتیاز بسیار بالایی در زمینه امنیت دیجیتالی بدست آورده است. این شهر بسیار تکنولوژی محور است و یکی از شهرهای هوشمند حال حاضر به شمار می رود. همین تکنولوژی پیشرفته به این شهر یاری نموده تا یکی از نوآورترین و قابل زندگی ترین شهرهای دنیا به شمار برود.

شهر سیدنی مطمئنا یکی از برترین برنامه های فرهنگی و هنری در روی سیاره زمین را دارد. در این شهر، شما شاهد گالری ها، موزه ها و جاذبه های فرهنگی بی شماری خواهید بود. ساکنان شهر سیدنی بیشتر به غذاها و قهوه این مکان افتخار می نمایند. خانه اپرا و باغ های سلطنتی گیاه شناسی از جمله مکان های توریستی مجذوب کننده این شهر به شمار می فرایند که هر توریست و مسافری باید حتما از آن ها تماشا کند.

3- شهر سنگاپور

سنگاپور

شهر سنگاپور دارای امنیت ساختاری و دیجیتالی بسیار بالایی است و از همین رو، سال جاری در رده سوم این لیست جای گرفته است. به علت وجود دوربین های شهری بسیار زیاد، مجازات بسیار سنگین و فرهنگ انضباط، سطح جرم و جنایت در این شهر بسیار اندک است. علاوه بر این، کیفیت زندگی در این شهر از جمله برترین ها در دنیا به شمار می رود. از همین رو، شهر سنگاپور، مقصد خوبی برای سفر محسوب می گردد.

شهر سنگاپور، یکی از متراکم ترین شهرهای پر جمعیت به شمار می رود، با این حال، دارای امکانات بسیاری برای توریستان و مسافران است. این شهر دارای قطارهای سریع السیری است که امکان جابه جایی به نقاط مختلف شهر را بسیار در دسترس قرار می دهد. باغ های گیاه شناسی سنگاپور که به عنوان میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده اند و بعلاوه باغ های کنار خلیج، از جمله مکان های توریستی مجذوب کننده این شهر محسوب می شوند.

2- تورنتو، کانادا

Toronto, Canada

شهر تورنتو، اغلب در رده های بالا واقع شده است و به عنوان یکی از برترین شهرها برای زندگی محسوب می گردد. این شهر دارای چندین جهت طبیعت گردی و پارک های عمومی مختلفی است و یکی از تمیزترین شهرهای بزرگ دنیا است. از سال های گذشته، سطح جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین بوده است. این شهر هر ساله در میان ده شهر برتر دنیا از لحاظ امنیت قرار داشته است. سال جاری این شهر با فاصله امتیازی اندکی در رده دوم قرار گرفته است.

این شهر در کنار دریاچه آنتاریو قرار گرفته است و افق آن بیشتر با برج سی ان شناخته می گردد. شهر تورنتو، بزرگترین شهر کانادا محسوب می گردد و از جمله مقاصد توریستی مجذوب کننده است. علاوه بر داشتن موزه ها و گالری های برتر، این شهر دارای فرهنگی غنی است. پارک ها و مجمع الجزایر مختلفی در اطراف این شهر وجود دارند که می توان در آنجا از طبیعت لذت برد.

1- شهر کپنهاگ، دانمارک

Copenhagen, Denmark

شهر کپنهاگ، در طی یک دهه گذشته، پایین ترین سطح جرم و جنایت را داشته است و از جمله برترین شهرها از لحاظ کیفیت زندگی به شمار می رود. شهر کپنهاگ، در صدر لیست امن ترین شهرهای اروپا و دنیا قرار گرفته است و امتیاز 82.4 از صد را بدست آورده است. این شهر در بخش امنیت شخصی و بعلاوه امنیت محیطی امتیاز بالایی را بدست آورده است.

شهر کپنهاگ بعلاوه به عنوان یکی از شادترین مکان های روی سیاره زمین شناخته می گردد. این شهر دارای امنیت اجتماعی بی نظیری است و بر طبق قانون کار، افراد تنها باید سی و سه ساعت در هفته کار نمایند. شهر کپنهاگ، مرکز کشور دانمارک است و فاصله طبقاتی در این شهر بسیار اندک است. از جمله مکان های توریستی شهر کپنهاگ می توان به بندر تاریخی نایهاون، خانه های رنگارنگ آن، کاخ آمالینبورگ و باغ های بی نظیر تیوولی اشاره نمود.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "امن ترین شهرهای دنیا در سال 2021 ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امن ترین شهرهای دنیا در سال 2021 ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید